” Cuba anda di tempat saya, apa anda rasa ?? “

Dato’ Aliff Syukri Berk0ngsi Luahan Rasa Sedih Apabila Sentiasa Dikec4m Netizen Mengenai Lagu Rayanya !!

Pemilik Syarikat D’Herb dan juga merupakan jutawan kosmetik  terkenal Dato’ Aliff Syukri begitu popular di Malaysia, Indonesia, Singapura dan Brunei. Pelbagai produk kecantikan dan kesihatan yang telah dikeluarkan oleh syarikat Dato’ Aliff Syukri atau lebih dikenali dengan panggilan Abang Terlajak Laris ini.

Antara produk-produk D’Herbs ialah D’Herbs Collegen Lipstik, D’Herbs Rossalinda Lipstik, D’Herbs Diet Gold, D’Herbs Jus Gamolex Gold, D’Herbs Whitening Face and Body Full set dan banyak lagi. Terbaru produk keluaran D’Herbs ialah Bizzy Body iaitu minuman untuk kuruskan badan.

Umum telah mengetahui bahawa Dato’ Aliff Syukri bakal mengeluarkan lagu raya duet bersama Zizie Kirana. Ada yang tak sabar menunggu lagu raya dari Dato’ Aliff Syukri, namun tidak kurang juga mereka yang memberi kecam4n untuk lagu yang bakal dikeluarkan.

Menerusi instagram milik Dato’ Aliff Syukri beliau telah memuatnaik video luah4n hati rasa kecew4nya terhadap netizen yang sentiasa mengec4m beliau. Beliau berharap netizen memberi sok0ngan dan galak4n kepada beliau namun apa yang diterima lebih banyak kecam4n.

Mari kita saksikan video luahan rasa yang dikongsi oleh Dato’ Aliff Syukri ini :

” Cuba anda ditempat saya apa anda rasa ?? 4ptg hanya di youtube sy terlajaklaris “

” Kecam4n demi kecam4n dari netizen kadang menggur1s saya tapi sy x akan put0s asa dan tetap akan lakukan yg terbaik.. berlatih lgu lagu baru saya ‘sayangraya’.. “

” Doakan misi lagu raya saya berjaya amin..”

Rata-rata netizen memberi galakan dan semangat untuk Dato’ Aliff Syukri. Antara komen netizen ialah :

” Salam DA.. alaa ciannn .. str3ss dah muka tu…. awak belajar vocal kat mana DA? Cer lepas ni ambik guru vocal yg betul2 n buat sampai .. tak wow takper.. tapi org kata .. ada impr0vment yang tremend0us.. so hopefully DA kita ni pun tak la str3ss dgn kecam4n org.. what say u dear? “

” Dorang jel3s ah tuuu.. Suara dato sedap je.. Xleh bwak bincang sedap die..hihi.”

” Cik aura sok0ng Dato’… terus kan perjuang4n… yang penting kita happy “

” Sabar je la dato, susah nk pu4skan ht semua org..”

” Lant4k kan je Dato, janji dato pu4s hati “

” Saya sangat terhibur dgn Semua yang datok lakukan,,banyak yang best nya.”

” Sy sok0ng dato sbb dato slalu brs1kap p0sitif.. kami sokong apa jua dato nk buat asalkan dato x lupa bntu org mlyu kita yg sush. Sbb tu la dato berjaya sbb dato br4ni ingt tu dato.”

” Takpe dato, sya sentiasa di blakang dato, truskan mnyayi dato, “

” Saya comfirm lagu dato mesti jadi ikutan mesti melet0p ..tak kisahlah suara dato tak sedsp macam penyanyi popular tapi yang penting mesti orang semua ikut ikut nyanyi sampai anak2 kecil pun nyanyi raya nanti “

” Alaa sabar la Dato…. Tak suka la tengok Dato mar4h mar4h macam ni “

” All d best dato… depa saja dengk1 x dpt nyanyi sama tu.. ku tunggu lagu raya mu dato “

Alahaii kesiannya Dato’ Aliff Syukri. Kami dari Berita Kopak mendoakan agar Dato’ sentiasa tabah menghadapi segala ujian ini dan semoga Lagu Raya Dato’ melet0ps.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan Share.

Sumber : IG Dato’ Aliff Syukri by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..