” Aku tak nak m4t1, aku tak nak m4t1.. “

Gelagat Anak Tomok, Arrian Naik ‘Flying Fox’ Buat Ramai Yang Terhibur. Lihat Reaksinya Bila Sudah Sampai Ke Hujung, Tak Tahu Nak Kesian Ke Nak Gelak Ni !!

Nama penyanyi Tomok atau pemilik nama sebenar Shah Indrawan Ismail tidak perlu diperkenalkan lagi. Penyanyi kelahiran Kuala Lumpur ini mula bertapak dalam Industri Muzik Tanah Air pada tahun 1999 dengan penampilannya sebagai penyanyi kumpulan New Boyz.

Menjadi bonus kepada Tomok apabila namanya kembali menjadi sebutan selepas menjuarai One In A Million (OIAM) musim ketiga sekali gus meraih hadiah wang tunai sebanyak RM1 juta pada 1 Mei 2009.

Tomok berkahwin dengan isterinya iaitu Rahayu Abas pada 1 Julai 2011. Hasil perkahwinan tersebut, pasangan ini memiliki 2 orang anak iaitu Arrianshah Akid (Arrian), 7 tahun dan Andrashah Iman (Andra), 4 tahun.

Pada tahun 2019 ini, Arrian memulakan persekolahannya untuk masuk darjah satu. Jika sebelum ini kita kenal Arrian dengan rambut yang lebat berp0t0ngan bulat seperti cendawan, namun sekarang tidak lagi.

Menerusi akaun Instagram, isteri Tomok iaitu Ayu Abas berkongsi video anak sulung mereka Arrian ketika mereka berada di Jurassica. Apa yang menariknya aksi dan gelagat Arrian selepas menaiki ‘Flying Fox’ sangat mencuit hati dan membuatkan ramai yang terhibur.

Menurut Ayu, Arrian bercakap seolah-olah seperti kartun yang sering ditontonnya. Alahai Arrian, serius comel. Lebih-lebih lagi mimik muka bila lepas naik ‘Flying Fox’ tu. Tak tahu nak kesian ke nak gelak, sebab comel sangat.

Jom baca perkongsian Ayu dan tonton video di bawah :

” Adoiiiii…. anak hai anak……. mana la ko belajar ayat2 cam tu…. tu dah kemaruk tengok kartun yang cakap2 aku .. kau la tu.. “

Rata-rata peminat terhibur dengan gelagat Arrian yang sanagt mencuit hati itu. Antara komen-komen peminat :

” Hahaha comei je… Klaka , ank sy pon mcm tu, kdg2 die ckp bende yg tak pernah die ckp, kite plk mcm tkej0t dgr.. “

” Takut sangat tu.. sampai terkeluar cakap mcm tu.. Hahaha… “

” Hahah adoii aryan.. Mula2 jer tu dibu.. Nanti klu da biasa dia ok.. Jangan risau.. “

” Kahkah… lawak comel arrian oii.. “

” Amboi Arrian… mcm dah dlm drama auntie tengok. Btw he is so cute.. “

” Ahahahahahahahha adoiiii berubah karakter ye naaak alahiii so cute ah diaaaa…in character hahahaha.. “

” HAHAHAHAHAHAHA arrian tu dialog boboiboy kan.. “

” Hahahhaa alahai arian. Akak dlu ckp nak m4ti lps kena marah dgn mak je. Hahaahahahaha.. “

Alahai Arrian, tak pernah tak comel. Apa -apa pun kami di Berita Kopak mendoakan semoga Arrian membesar dengan sihat, menjadi anak yang soleh yang sentiasa taat kepada suruhan Allah. Amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tomok, Ayu Abas by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..