Semasa Mengandung 3 Bulan, Wanita Ini Ditinggalkan Suaminya Bersama Hutang-Hutang Yang Banyak

Tetapi Dia Tak Sangka Seseorang Meletakkan Sesuatu Di Rumahnya !!

Tahun 2017 itu menjadi tahun yang penuh dugaan bagi kehidupan Amanda, Sydney Australia . Tahun yang penuh cinta, kebahagiaan, dan harapan di masa depan. Setelah 3 tahun perju4ngan, akhirnya dia mengandung dan dia berharap ianya akan membawa kebahagiaan untuk Amanda dan suami.

Mereka juga baru berpindah ke rumah yang baru dibeli hasil tabungan mereka. Tetapi dalam sekelip mata sahaja sesuatu yang tidak pernah disangkanya apabila suaminya tiba-tiba pergi meningg4lkannya ketika dia sedang h4mil 3 bulan.

Bukan itu sahaja suaminya meningg4lkan sejumlah hutang yang tambah membebankannya. Amanda tidak tahu apa yang perlu dilakukannya. Dia tidak mempunyai pendapatan, bagaimana dia harus menempuh hidup, bagaimana dengan anak yang bakal dil4hirkannya.

Dia meluahkan perasaaannya kepada sahabat baiknya, Anna, yang selalu selalu setia berada di sisinya. Anna lantas menghubungi salah satu stesen radio tempatan, KIIS 1065.

Setelah stesiun radio ini memahami apa yang ditempoh oleh Amanda dan pihak setesen radion merancang sesuatu di luar pengetahuan Amanda.

Dan hari itu pun tiba, Amanda dan Anna dijemput hadir ke stesen radio itu dan Amanda mula bercerita tentang kisah hidupnya yang mengharukan. ” Ianya sudah 5 minggu berlaku….” kata Amanda sambil menitiskan air matanya.

Setelah Amanda menceritakan kisah hidupnya, Anna dan pasukan membuat satu kej0tan dengan cara memberi beberapa hadiah yang mereka letakkan di rumah Amanda dan dirakam melalui TV.

Akan ada orang yang akan membersihkan rumahnya sehingga dia bersalin, Syarikat makanan, Eat Fit Food akan menghantar makanan untuknya selama 3 bulan. Dia juga mendapat beberapa peralatan bayi.

Akhir sekali, screen menunjukkan oven yang berada di rumahnya, ketika oven itu dibuka terdapat wang tunai $10.000 (RM45000) sehingga Amanda tidak perlu lagi merasa bimbang dengan kewangannya.

Lihat video Amanda yang mengharukan Di BAWAH :

Terima Kasih kerana Membaca. Silakan SHARE Ya!

Terjemahan Dan Di sediakan Oleh Berita Kopak

Sumber : Youtube

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..