” Macam mana selepas hari ke 4, VOKAL saya makin mantap kan.. “

Video Dato’ Aliff Syukri Membuat Rakaman Lagu Raya, Rabu Ni Akan Berkumandang Di Radi0, Haaa.. Dengar Jangan Tak Dengar Yer !!!

Dato’ Aliff Syukri memang sangat dikenali di Malaysia. Sebut sahaja namanya, rata-rata pasti akan mengenalinya. Memiliki kekayaan melalui legasi perniagaannya yang berjaya dan mengeluarkan pelbagai produk menjadi pilihan pengguna.

Anak kepada Bonda Rozita Ibrahim ini, sangat gigih di dalam usahanya mengembangkan lagi empayar perniagaanya. Tidak pernah putuus asa dan gent4r dengan pelbagai cem0han dan krit1kan, Dato’ tetap dengan caranya yang tersendiri. Dan hari ini beliau membuktikan kejayaan sebagai Usahawan berjaya di Malaysia.

Beliau bukan sahaja berpengalaman di dalam bidang perniagaan, malah Dato’ juga pernah berlakon di dalam sebuah filem dan menyanyi beberapa buah lagu. Terkini Dato’ ingin merakam sebuah lagu sempena hari raya nanti.

Terbaru, menerusi laman Instagram miliknya, Dato’ Aliff Syukri telah memuat naik sebuah video. Video tersebut memaparkan Dato’ sedang membuat rakaman lagu raya yang terbaru. Dato’ bertanyakan kepada peminat dan pengikutnya tentang vokalnya setelah 4 hari membuat latihan rakaman adakah sudah semakin mantap.

Menurut Dato’, hari ke 6 nanti pasti suaranya akan lebih mantap untuk mengubat kerinduan para pendengar dengan suaranya yang lemak merdu itu. Dato’ Aliff juga meminta pengikutnya tag rakan-rakan yang meminati dan suka dengan kemerduan suaranya itu.

Dato’ berkongsi rakaman tersebut buat pengikut dan peminatnya di laman Instagram miliknya. Ada yang memuji dan ada juga yang sebaliknya. Namun begitu, Dato’ tetap tidak berput0s asa untuk meneruskan rakaman nyanyian tersebut.

Dato’ Aliff juga meminta peminatnya nantikan pada hari rabu ini, beliau akan memuat naik rakaman lagu itu sepenuhnya di Youtube dan akan berkumandang di TV dan radio. Tambahnya lagi, lagu ini pastinya menjadi lagu raya no. 1 di Malaysia. Dan lagu raya tersebut beliau akan berduet dengan penyanyi Zizi Kirana.

Ini antara aksi-aksi Dato’ Aliff Syukri sedang merakam lagu :

Jom dengar Dato’ Aliff Syukri menyanyi di bawah ini :

” Mcm mana selepas hari ke 4 vokal saya makin mantap kan?? inyalah hari ke 6 suara yg mantap akan muncul utk mengubat kerinduaan anda dgn suara saya lemak merdu… “

” Tag rakan korang yg sentiasa suka dgn kemerduan suara saya. Nantikan rabu ni akan sy upload di youtube saya tv terlajaklaris dan akan berkumandang di semua tv dan redio anda.. lagu raya no1 malaysia. “

” Kec4man demi kec4man dari korang tpi kadang menggur1s saya tapi sy x akan put0s asa dan tetap akan lakukan yg terbaik dan mengasah vokal dan berlatih lgu lagu baru saya ‘jom raya’ rakan futuring saya zizi kirana .. “

” Doakan misi lagu raya saya berjaya amin.. “

View this post on Instagram

mcm mana selepas hari ke 4 vokal saya makin mantap tak?? sila komen di bawah pujian iklas anda… inyalah hari ke 6 suara yg mantap akan muncul utk mengubat kerinduaan anda dgn suara saya lemak merdu… tag rakan korang yg sentiasa suka dgn kemerduan suara saya😘😘 . . nantikan rabu ni akan sy upload di youtube saya tvterlajaklaris dan akan berkuamandang di semua tv dan redio anda.. lagu raya no1 malaysia💪🏻💪🏻 Kecaman demi kecaman dari korang tpi kadang mengguris saya tapi sy x akan putus asa dan tetap akan lakukan yg terbaik dan mengasah vokal dan berlatih lgu lagu baru saya "jom raya" rakan futuring saya @zizi_kirana .. Doakan misi lagu raya saya berjaya amin.. #tiasertunggurabu ini

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Rata-rata peminat dan pengikut Dato’ Aliff Syukri ada juga yang memuji dan ada yang memberi semangat kepada Dato’ . Ini kome-komen mereka :

” Tak sabarrr nyerrrrrr. Oh baby oh shayang sungguh ku cinta kamu. Uhooooo uuhuuuuuuuu
sedap dato boleh hits lah lagu raya dato ni. “

” Semangat Dato semoga sukses lagu ny ya. “

” Bile aku dngar banyak kali sedap lah plak. “

” Suara dato lain dari yng lain. Ni saya tk t1pu tau saya jujur. Saya bagi 5 bintang. “

” Aduhai dato ahhhahhahahah ape2 pon semoga sukses. “

” Hari 1st lg mmg dh sedap suara dato. “

” Ok dh sikit dato. Tahniah n kipidup. “

Bagus Dato’ walau apa pun yang dikatakan kepada Dato’ yang tidak elok didengar, Dato’ tetap sabar dan memaafkan mereka. Sempena bulan ramdahan ini, lebih baiklah kita bercakap yang baik-baik sahaja, malah di bulan-bulan yang lain pun dituntut begitu. Jaga diri, jaga akhlak dan hiasi peribadi.

Kami di Berita Kopak mendoakan Dato’ sekeluarga terus tabah melalui hidup ini dan dipermudahkan oleh Allah segala urusan. InshaAllah. Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Dato’ Aliff Syukri by Berita Kopak.

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..