” Sambal tek0yak, K0yak pun k0yak la tapi comel je dia cakap.. “

Alahai Kelakarnya Anak Almy Nadia Ni Bila Sebut Sambal Hitam Dan Sambal Tempoyak Tapi Kenapa Bila Part Tempoyak Tu Jadi ‘Tek0yak’. Hehehe Comelnya Dia !!

Datin Almy Nadia cukup dikenali melalui drama Dunia Baru dan Dunia Baru The Movie. Datin Almy Nadia memegang watak sebagai Suzanna Ghazali yang merupakan seorang pelajar misk1n tetapi berlag4k seolah anak orang kaya.

Selain drama Dunia Baru Datin Almy Nadia juga turut berlakon dalam drama Nana Tanjung, Hujan Teduh, Janji Kekasih, Cinta Tak Bertepi dan banyak lagi. Sebelum bergiat aktif dalam dunia lakonan Datin Almy Nadia menyertai pertandingan Dewi Remaja.

Terkini melalui instagram milik Datin Almy Nadia, beliau telah memuatnaik video anak sulung nya yang sangat comel dan pet4h bercakap sedang menunjukkan jenis-jenis sambal yang dibuat oleh Datin Almy Nadia antaranya sambal hitam dan sambal tempoyak.

Apa yang menjadi kelakar apabila anak sulungnya Nur Afrina Arriana menyebut sambal tempoyak tetapi berbunyi sambal ‘tek0yak’. Mari kita saksikan bersama video yang telah dik0ngsi oleh Datin Almy Nadia ini :

” Hampa dgq dia ckp bunyi apa “

View this post on Instagram

Hampa dgq dia ckp bunyi apa

A post shared by Almy Nadia (@fizzalmy) on

” Tomeyy sambal terkoyak pun tak ape laa “

Rata-rata peminat terhibur melihat gelagat comel Arriana yang bersahaja ini. Antara komen peminat ialah :

” Sambal terk0yak “

” Abis la terk0yak..”

” Omei….almy Nadia junior “

” Tek0yak pun bolehhh…adehh…”

” Comel nya…. Sambal tek0yak.. kakak ni. Apa yg tek0yak tu kakak ???A lah alah alaaaahhh! Tek0yak pun tek0yak lh kakak asalkn kitaorg fhm ya? “

” Sambal tek0yak .. K0yak pun k0yak la tpi comel je dia ckp..”

” Comel je si kakak ni.. tek0yak pon tek0yak la nak…  janji cheq tu seg4k kan….”

” Tomeyy sambal terk0yak pun tak ape laa “

” Sambal terk0yak pun boleh la kakak…. uncle terhibur dgr kata2 tu kakak oi….  Menurun Mumy @fizzalmy sungguh “

Alahai comelnya Arriana ni, bersungguh-sungguh dia sebut perkataan ‘tek0yak’ ni. Kami dari Berita Kopak mendoakan agar Arriana menjadi anak yang Solehah dan sentiasa membanggakan kedua ibu bapa.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan Share.

Sumber : IG Almy Nadia by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..