Kerana Menganggap Anaknya Terlalu Cantik Jelita, Ibu Ini Tidak Membenarkan Anak Gadisnya Keluar Rumah Selama 30 Tahun

Apabila Pengacara Memanggil Anaknya Keluar Di Program TV, Semua Penonton Terkej0t Dan Terpaku.. !!

Dalam sebuah program TV di China, seorang ibu berkongsi kisahnya yang mengej0tkan ramai penonton yang hadir. Dia memberitahu penonton selepas dia melahirkan seorang bayi perempuan, dia telah ditingg4lkan oleh suaminya.

Sejak dari itu dia cuba menjaga anak perempuannya itu dengan tidak membenarkan anak perempuannya itu keluar rumah. Menurutnya, itu dilakukan demi menjaga anak perempuaannya dari perkara yang tidak diinginkan.

Dia melakukan perkara itu selama bertahun-tahun dan tanpa disedari tindakannya itu telah memberi kesan kepada anaknya itu.

Dia tidak menyangka, segala tindakannya itu membuatkan anaknya itu merasa kesunyian dan dalam masa yang sama telah menimbulkan rasa benc1 di dalam diri kepada ibunya. Lama kelamaan, hubungan antara anak dan ibu ini semakin rengg4ng dan semakin ret4k.

Dan kebiasaannya anak gadis yang sudah memasuki usia dewasa, mereka ingin mempunyai kekasih dan selepas itu mendirikan rumahtangga.

Tetapi kerana menjadikan kisah silam sebagai contoh, ibu ini tidak membenarkan anak gadisnya itu mencari teman hidup dan berkahwin dalam usia muda.

Sekarang, anak gadisnya itu telah berusia 30 tahun dan masih belum berkahwin. Ibunya masih bersikap seperti itu, dia tidak mahu perkahwinan akan memusnaahkan hidup anaknya seperti mana yang berlaku kepadanya.

Tek4nan yang dilalui oleh anaknya membuatkan dia mengganggap ibunya sebagai bebaan sepanjang hidupnya selama ini.

Tetapi bagi ibu itu, dia tidak mahu anak perempuannya itu mendapat kesusaahan. Menurutnya, anaknya itu cantik dan dia tidak mahu ada orang yang berniat tidak baik membuat sesuatu kepada anaknya. Jadi tindakannya selama ini, adalah sebagai tujuan untuk menjaga anaknya itu.

Selepas mendengar kata-kata wanita tersebut, pengacara program TV tersebut menjadi tertanya-tanya tentang anak wanita itu yang dikatakan cantik sehingga tidak membenarkan anaknya itu keluar rumah.

Dia pun memanggil anak perempuan wanita itu keluar dan penonton merasa terkejot apabila melihat seorang wanita yang berpakaian sungguh bergaya keluar.

Mereka yang hadir di progran tersebut terdiam. Begitu juga dengan pengacara. Mereka terpegun dengan gaya, pakaian dan bentuk badan anak wanita itu yang menawan.

Rupa-rupanya anak perempuannya itu telah belajar menari secara profesional selama ini yang menjadikan bentuk badannya cantik. Mungkin kerana itu, ibunya taakut orang lain mengambil kesempatan terhadap anaknya itu.

Tetapi cara yang digunakan oleh ibunya itu sebenarnya keterlaluan. Sememangnya seorang ibu akan menjaga anak mereka tetapi bukan dengan cara menyekat dan meng0ngk0ng anak mereka di rumah. Lebih-lebih lagi selama 30 tahun!. Kerana kisah silam ibu itu sanggup melakukan perkara itu untuk menjaga anaknya.

Bagaimanapun diharapkan semoga mereka kembali berbahagia dan ceria. Dan semoga anak gadisnya itu mendapat lelaki yang baik dan mengembirakan ibunya.

Terima kasih kerana membaca. Silakan SHARE Ya!

Sumber : foyuan /  Diterjemah oleh Berita Kopak