” Amb0i, amb0i, amboi.. ada hati nak tambah dua, puasa pun tak cuk0p.. “

Video Parodi Melet0p ‘ Suami Kant0i Cur4ng ‘ Gandingan Bell Ngasri, Azza Elite, Elly Mazlien Dan Mamak Puteh .. Ad0iii Memang Melet0p Let0p Sangat !!!

Pelakon Bell Ngasri atau nama sebenarnya Nasrizal @ Ngasrizal Ngasri dilahirkan di Hospital Assunta, Petaling Jaya. Beliau merupakan seorang pelakon, pengacara dan pelawak Malaysia. Dan merupakan anak kepada penyiar terkenal, Ngasri Sain dan adik kepada Naszeli Ngasri serta abang kepada Anne Ngasri dan Darling Ngasri.

Pelakon yang lahir di dalam keluarga berd4rah seni ini, dikenali dengan sifat humorya. Ada sahaja idea lawak yang dikongsikan kepada peminatnya. Siapa sahaja yang tidak pernah terhibur dengan aksi lawak spontannya itu.

Beliau juga seringkali membaut video-video paradi bersama pelawak terkenal Jihan Muse dan juga Azza Elite. Gandingan mereka telah menghasilkan video parodi yang menghiburkan. Inilah yang membuatkan peminat sentiasa menanti video dari mereka.

Bell Ngasri seringkali memuat naik video humor yang dikongsikan untuk menghiburkan peminatnya. Terbaru, Bell Ngasri memuat naik video Sketsa Parodi Melet0p ‘Suami Kant0i cur4ng’ lakonan Bell sendiri, Azza Elite dan Elly Mazlien serta Mamak Puteh. Gandingan Bell Ngasri dan Azza Elite pastinya memang melet0p dan kelakar.

Video parodi tersebut mengisahkan suami yang curang kepada isteri. Bell sebagai suami manakala Azza Elite pula membawa watak isteri. Seorang suami yang mengambil kesempatan apabila isterinya sedang s1buk untuk memilih baju.

Lalu suaminya kant0i dengan isterinya apabila isterinya ternampak suaminya sibuk melayan perempuan lain di belakangnya.

Haa.. kalau nak tahu apa yang jadi seterusnya, tontonlah video di bawah ini :

Bell : Haaa.. sayang .. dah sampai kita kat sini.. awak pilih aje la koleksi mana yang awak nak.. koleksi Ayda Jebat ada.. Scha Al-Yahya ada.. koleksi Hanis Zalika ada…

Bell : Haaa…janji Azza Elite punya koleksi tak ada…hahaaa….

Azza : Abang yang ni cantik tak abang..

Bell : Memang cantik sangat sayang..

Mamak Puteh : Happy hour..happy hour..

Azza : Happy Hour ?? Kat mana lagi Happy Hour???

Elly Mazlein : Betul tu…( tetiba )

 

Jom tengok gelagat masing-masing kat dalam video nih…adoiii kelakar la!!!

” Janji koleksi azza elite xde kt cni .. he3.. main2 je. yg cakap tu mcmla ada.  Parodi melet0p azzazawari, mamakputeh, iamellymazlein “

Rata-rata peminat dan pengikut Bell Ngasri merasa terhibur dengan Sketsa Parodi Meletop itu. Ini komen-komen mereka :

” Sepit tudung tu jilake. “

” Hahahah bongok la brdekah aq ktwe sorg2 nie kowng x pnh mngecewakn klaw buat parodi… t.kseh bell, kaq azza, kaq lina pom2, mamak sbb mnceriakn hari sy walpn tgah brduk4′ “

” Hahahahaha adoiii perangai pg2 buat aq terhibur lah. “

” Sepit tudung tu winnn. “

” Ahahaha! Kelip rambut tu! Pinjam. “

” Hahaaha… mmg cantik sangattt…!!! jinak ye… yakkk yakk yeaahhh. “

Geng-geng parodi meletop ni memang lawak-lawak semuanya. Lagi-lagi Bell Ngasri..tak pernah tak lawak..

Kami di Berita Kopak mendoakan Bell Ngasri  terus dikurniakan kesihatan yang baik, dipermudahkan segala urusan. Amin,

Selamat Berpuasa untuk semua geng Parodi Melet0p !!!

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Bell Ngasri by Berita Kopak.

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..