” Ad0ii, banyaknya gelak sepanjang dengan Abang Azhan Rani.. “

Video Babak Dalam Muzik Video Menanti Aidilfitri, Azhan Rani Tak Habis-Habis Melat4h Dalam Kereta.. Tak Ker1ng GusiΒ Wany Hasrita Dibuatnya, Ker4s Per0t Gel4k !!!

Nurshazwany Hasrita binti Hasbullah atau nama komersialnya Wany Hasrita merupakan penyanyi Malaysia yang popular dengan lagu single pertamanya, iaitu Menahan Rindu’.

Beliau juga turut menyanyikan lagu ‘ Rint1han Rindu’, lagu tradisional seperti ‘Ewah Ewah’ ciptaan Arw4h Pak Ngah. Selain itu lagu duet bersama Tajul ‘ Disana Cinta Disini Rindu ‘ dan ‘ Aku Serius ‘.

Wany berasal dari Taiping, Perak dan kini menetap di Cheras, Selangor. Wany merupakan graduan Universiti Pengurusan dan Sains (MSU Shah Alam) dalam jurusan Sarjana Muda Sains Perubatan.

Dinobatkan sebagai Bintang Paling Popular ABPBH31 adalah suatu kejayaan besar buat Wany Hasrita atas usaha murni daripada kelab peminatnya tersendiri.

Wany seringkali memuat naik sebuah video di laman Instagram miliknya. Video tersebut adalah antara babak yang terdapat di dalam muzik video Menanti Aidilfitri. Apa yang menarikya, Azhan Rani berlakon watak ayah kepada 4 orang anak perempuan.

Di awal video tersebut, semasa memasuki kereta Azhan Rani sudah memulakan dengan punchline lawak yang membuatkan Wany Hasrita dan yang lain-lain di dalam kereta tersebut ketawa. Ini yang dikatakan Azhan Rani :

” Penat aku besarkan korang, kereta kancil korang belikan aku.. “

Wany Hasrita yang memandu kereta kancil tersebut seringkali terjadi pelbagai m4salah semasa pemanduan. Suasana di dalam kereta tersebut riuh rendah dengan gel4k tawa mereka. Lagi-lagi apabila kereta yang dibawa Wany menjadi ‘tersengg0k-sengg0k’. Setiap kali terjadi begitu, Azhan Rani akan melat4h dengan sendirinya.

Hampir sepanjang video tersebut Azhan Rani mel4tah sahaja. Sehingga Wany Hasrita tidak tert4han, sampai terg4nggu pemanduannya. Rakan-rakannya yang lain juga turut ketawa melihat gelagat dan telatah Azhan Rani.

Ini sedikit sedutan daripada video tersebut :

Tengok.. awal-awal dah gel4k !!!

Oooo.. balik kampung.. oooo balik kampung !!!

Azhan Rani sedang mel4tah !!

Ni pun sama, Azhan Rani mel4tah juga.. sampai tep0k-tep0k tangan..

Astagfirullahalazim… Azhan Rani dah tak dapat nak kawal lat4hnya..

Jom tonton video yang penuh gelak ketawa di bawah ini :

” Nah sikit scene dlm kereta for MV Menanti Di Aidilfitri ! Banyaknya gel4k sepanjang dgn abg azhan rani astaga. Stay tuned yaaaaa! Menanti Di Aidilfitri. “

Rata-rata peminat Wani Hasrita merasa terhibur selepas menonton video tersebut. Ini komen-komen mereka :

” Hahahhaa terhib0r aku weii. “

” Aduhh part yg last skli tu tergant0ng ! Abg an klau mel4tah tak blh blah. “

” hampaa tngok diaa mel4tahh bkn mainnn. “

” Mel4tah takleh bawa bincang. “

” Pen4t aku besarkan korang kete kancil kau belikan aku” hahaaha kel4kar ustaz madi. “

” Kenapa sy gel4k bila tgok video nie wani sump4h kel4kar. “

” Part akh1r tu ak berd4hak ket4wa hahahah org sblh tu mel4tah, p4yah skit haha. “

Seronoknya tengok mereka ni duk gel4k-gel4k. Abang Azhan Rani pulak memang kelakar orangnya. Memang tak habis-habis la ketawa. Terima Kasih Wany Hasrita kerana kongsikan video ini.

Kami di Berita kopak mendoakan Wany terus maju jaya dalam bidang seni ini. Amin.

Selamat Berpuasa !!

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak

Silakan SHARE.

Sumber : IG Wany Hasrita by Berita Kopak.

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..