” Ya Allah.. Ape ter0k ben0r bang oi.. “

Azhan Rani Kongsi Gambar Gelagatnya Sebelum Dan Selepas Mendapat Air Tebu. Gambar Yang Sebelum Tu Memang Ter0k Betul Lah. Adoiii.. Tak Pernah Tak Kelakar !!

Nama Azhan Rani tidak asing lagi bagi kalangan peminat-peminat di Malaysia ini. Azhan Rani juga turut dikenali di Singapura, Brunei dan Indonesia. Azhan Rani mempunyai bakat yang tersendiri dalam bidang lakonan. Setiap watak yang diberikan pasti berjaya dibawa oleh beliau.

Selain dari berlakon di kaca telivisyen Azhan Rani juga merupakan seorang pelakon drama radio. Azhan Rani yang memiliki r4ut wajah yang ser1us sangat sesuai membawa watak-watak antag0nis. Tetapi disebalik wajahnya yang ser1us ini Azhan Rani juga merupakan seorang yang sangat kelakar.

Terbaru Azhan Rani sedang sibuk menjalani penggambaran untuk drama Diari Ratu bersama Diana Danielle. Drama arahan Nizam Zakaria ini bakal ditayangkan untuk siaran RTM.

Menerusi akaun Instagram, Azhan berkongsi gambarnya yang sedang berbaring di atas tangga. Mari kita lihat gambar sebelum mendapat air tebu dan selepas mendapat air tebu bersama-sama :

” Bila ko tengok skrip tapi yang kau nampak dia tulis air tebu.. air tebu .. air tebu.. air tebu.. air tebu.. air tebu… air tebu.. air tebu.. air tebu.. air tebu… #sikitlagi #selamatberbukapuasa “

” Tak tau la nak minum dulu ke nak mandi dulu.. #alhamdulillah “

Rata-rata peminat terhibur melihat gelagat Azhan Rani sebelum dan selepas mendapat air tebu ini. Antara komen-komen peminat ialah :

” Hahahahah…. cam gamp4ng bro lu punya p0sing…. hahahahaha “

” Ter0k ni bang. K3s par4h ni.. “

” Haha.. kelak4r la Abg.. kitaorg pun mencari air tebu ni setiap hari.. bertabahla abg.. selamat berbuka air tebu.. “

” Awat la buang teb1at… selalu no buat org ketawa je kan… “

” Da kenapa tu ustaz madi.. “

” Membuat sungguh aihhh abg @azhan_rani nihhh “

” Sejuk molek air tebu… wak mandi molek bena terrr “

” 2 dlm 1… kalau dah banyak gitu airnya bolehlah buat minum sambil mandi sekali Saudara azhan-rani… best tu buat mandi boleh sejukkan badan..”

” Dapat jgk hajat tertunai “

” Diana mcm menahannn je rase nk hemp0k tu.. Hahaha “

” Kelakar sangattttt ni… Nak sainnnn..”

Tak pernah tak kelakar Azhan Rani ini, sentiasa menghiburkan peminat. Kami dari Berita Kopak mendoakan Azhan Rani sentiasa berjaya dalam setiap bidang yang diceburi.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan Share.

Sumber : IG Azhan Rani by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..