” Surat cinta daripada isteriku pagi tadi.. “

Inilah Isi Surat Cinta Yang Di Baca Oleh Aidil Aziz Ketika Menerima Kej0tan Daripada Fasha Sandha.. Alahai Patutlah Aidil Men4ngis !!!

SETIAP pasangan suami isteri yang berkahwin berhasrat membina sebuah keluarga lengkap bersama suami dan zuriat mereka. Proses kehamilan dan kelahiran adalah anugerah yang telah diberikan oleh Allah.

Anak yang dilahirkan adalah anugerah Ilahi dan kurniaan daripada Allah SWT kepada umatnya. Zuriat bukan sekadar penyambung warisan malah bukti kekuasaan Allah. Tidak dinafikan bahawa setiap pasangan berumahtangga sentiasa mengimpikan anak untuk menyerikan lagi rumahtangga mereka.

Pelakon Fasha Sanda dan Aidil Aziz telah mengumumkan akan menerima orang baru dalam hidup mereka. Ini berita gembira buat mereka, ahli keluarga dan juga peminat.

Selepas memuat naik sebuah video kejutan dari isterinya Fasha Sanda, terbaru, Aidil telah memuat naik entri terbarunya dengan foto beserta kapsyen yang ringkas di laman Instagram miliknya.

Menurut Aidil, beliau menerima surat cinta tersebut pagi tadi dan mengucapkan terima kasih kepada isterinya. Baginya ini adalah hadiah ramadhan yang bermakna untuknya dan Fasha.

Sebelum ini Fasha menyatakan Aidil mendoakan semoga mereka berdua mendapat zuriat dengan cepat. Dan Allah telah memakbulkan doa meraka. Alhamdulillah.. Rezeki ramadhan katanya.

Ini antara yang tertulis di dalam surat cinta tersebut :

” InshaAllah jika Allah izinkan dan tiada ar4l, Baby AidilFasha akan berjumpa kita pada 2 April 2020. I Love U. “

Nak tahu apa yang tertulis lagi, bolehlah baca pada foto di bawah ini :

” Surat cinta daripada isteriku pagi tadi. Terima kasih isteri. Hadiah ramadhan.”

Rata-rata pengikut dan peminat Aidil dan Fasha mengucapkan tahniah kepada mereka. Ini komen-komen mereka :

” Alhamdulillah congratulations Aidil dan Fasha. “

” Alhamdulillah congratulations!. “

” Waahh tahniah. “Syukur alhamdulillah.. congrats itsaidilaziz fashasandha. “

” WOW tahniah Aidil. Rezeki bln Ramadan. “

” Tahniah kalian berdua. “

” Tahniah2 aidilfasha..rezeki awai. “

” Tahniah.. Rezeki ramadhan. “

Alhamdulillah Kami di Berita Kopak juga turut merasa gembira menerima berita ini. Tahniah Fasha dan Aidil.

Kami di Berita kopak mendoakan semoga Fasha dapat melalui tempoh kehamilan dengan tabah dan sabar. Semoga bayi di dalam kandungan dan ibu sentiada dalam lindungan Allah selalu hendaknya. Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Fasha Sandha, Aidil Aziz by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..