” Rezeki Ramadhan..Tahniah Aidil dan Fasha.. “

Video Aidil Aziz Menang1s Dan Terkej0t Apabila Mengetahui Isterinya Fasha Sandha Disahkan MENGANDUNG, Alhamdulillah.. Jaga Diri Baik-baik Fasha !!!

Bagi pasangan yang sudah berkahwin, pastinya ada keinginan untuk memiliki cahaya mata. Namun rezeki setiap orang tidak sama. Ada yang terus mengandung selepas berkahwin. Ada yang kahwin tiga tahun baru dapat anak.

Ada juga yang menunggu zuriat selepas 10 tahun baru dapat. Ada juga yang bertahun-tahun mencuba tetapi Allah masih belum kurniakan rezeki zuriat. Semuanya adalah bergantung kepada rezeki yang Allah kurniakan kepada kita.

Buat pasangan Fasha Sandha dan Aidil Aziz yang telah berkahwin pada 30 Mac 2019 yang lalu, sudah tentu mereka juga tertungu-tungu berita gembira ini.

Dan pada hari ini, 21 Mei 2019 bersamaan 16 Ramadhan adalah hari paling gembira buat Aidil Aziz kerana telah dikej0tkan oleh berita gembira yang sangat bermakna. Berita gembira mengenai isterinya Fasha Sanda yang sudah pun hamil.

Aidil Aziz berkongsi kegembiraan itu kepada 404 ribu pengikut dan peminatnya di laman Instagram miliknya sebentar tadi. Kegembiraan yang tidak dapat diucapkan dengan kata-kata.

Apa yang menariknya pada IGTV  tersebut, Fasha Sandha membuat kej0tan kepada Aidil di Studio Pinography. Fasha meminta Aidil mengambil sesuatu di dalam beg. Aidil terus mengambilnya dan ternampak ada sekeping kertas yang menyatakan Fasha disahkan mengandung.

Aidil  sangat terkejut dan menangis kegembiraan lalu terus memel0k isterinya Fasha Sandha. Mereka saling berpel0kkan gembira dan menang1s bersama-sama. Sudah tentulah ini berita gembira buat mereka berdua dan keluarga bagi kedua belah pihak. Begitu juga buat peminat Fasha Sandha dan Aidil sendiri.

Ini sedikit momen-momen kegembiraan bercampur seb4k yang dikongsikan mereka :

Jom lihat video penuh di bawah ini, pastinya menitis air mata :

” Kena surprised masa photoshoot dekat studio pinography .Thanks Allah,Isteri & Family. “

Setelah aidil Aziz memuat naik video kejutan ini, ruangan komen Aidil dipenuhi dengan ucapan syukur dan tahniah. Ini antara komen-komen mereka :

” Alhamdulillah…saya pulak yg nang1s…sed1hnya. “

” Tahniah….jga kndungn elok2. “

” Congratsss aidil n kak fashasandha !!!!. “

” Alhmdulillah.tahniah itsaidilaziz dan fashasandha. “

” Alhamdulillah…saya pulak yg nang1s…sedihnya. “

” Owwwwh so sweet itsaidilaziz fashasandha bunting pelamin ya ni… Moga sihat walafiat spjg kehamilan dan dimudahkan segalanya insyaAllah. “

Tahniah Fasha Sandha dan Aidil Aziz. Rezeki Ramadhan. Alhamdulillah.

Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Fasha sentiasa sihat sepanjang kehamilan dan berada dalam lindungan Allah selalu. Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Aidil Aziz, Fasha Sandha by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..