Sering Diejek Kerana Mempunyai Dagu Seperti Ahli Sih1r, Wanita Ini Nekad Buat Pembed4han.

Hasilnya Buat Ramai Yang Terkej0t !!

Pada mulanya, wanita ini selalu diejek kerana dagunya yang kelihatan agak lain dari biasa. Wanita yang bernama Lauren Whitt ini dilahirkan dengan dagunya ke depan. Ini membuatkan wajahnya kelihatan seperti ahli s1h1r bagi kebanyakan orang yang melihatnya.

Dia yang baru barumur 20 tahun selalu merasa tertekan setiap hari akibat pandangan orang itu. Menurutnya, dia juga tidak dapat menggig1t dengan betul sejak kecil lagi.

“Saya tidak dapat menggig1t apapun dengan betul sejak kecil. Saya akan merasa s4kit terus-menerus di rahang setiap hari,” Katanya seperti di petik dari Daily Mail.

Sewaktu masa persekolahannya di sekolah rendah, ramai kanak-kanak lain melihatnya dan memandangnya dengan pandangan yang ‘h0d0h’. Mereka selalu memanggilnya dengan gelaran yang menyak1tkan hatinya.

Kebanyakan dari kank-kanak itu melihatnya seperti ahli s1h1r kerana dagunya yang panjang itu.

Merasa tidak dapat menerima kata-kata dan pandangan orang tersebut, Lauren mengambil keputusan untuk berpindah sekolah supaya dapat memulakan kehidupan yang baru. Tetapi, nasibnya sama sahaja. Dia tetapi diejek oleh orang.

Akhirnya, dia terpaksa menyelesaikan baki persekolahannya 2 tahun lagi melalui kelas online. Ketika berusia 12 tahun, Lauren masih tidak mahu melakukan pembed4han rahangnya. b

Baginya semua yang dia lalui sekarang akan beransur hilang apabila dia sudah dewasa. Tetapi rupa-rupanya tidak.

Keadaan dagunya itu telah membuatkan dia mengalami masalah lain. “ Saya mempunyai masalah pernafasan dan itu semakin ter0k. Sehinggalah sampai ke tahap saya tidak dapat bernafas tanpa membuka mulut.. ”

Akhirnya, pada 2017, Lauren mengambil keputusan untuk melakukan pembed4han. Tetapi, ianya bukanlah sesuatu yang mudah. Persediaan yang dia lakukan sebelum pembed4han dapat dilakukan cukup suk4r.

Sehinggakan dokt0r yang melakukan pe,bed4han itu mengakui itu adalah antara yang tersuk4r sepanjang kerjayanya.

Akhirnya, setelah melalui berbagai proses yang meny4kitkan, sekarang Lauren mendapat apa yang dia tidak ada selama ini iaitu kebebasan. Dia sekarang bebas bernafas dengan hidungnya dan dapat bercakap dengan sempurna. Selain itu dia juga dapat makan apapun dengan betul.

Lauren telah berjaya menghilangkan segala yang menghalangnya selama ini. Dia menunjukkan kepada ramai orang bahawa setiap sesuatu yang meny4kitkan tentu ada yang terbaik menanti.

Terima kasih kerana membaca. Silakan SHARE Ya!

Terjermahan Dan Disediakan Oleh Berita Kopak

Sumber : Daily Mail