” Ser4m wehhh, nak terc4mpak dah phone .. “

Video Bell Ngasri Sah0t C4baran Mark Adam Untuk Bertuk4r Menjadi Perempuan. Ad0ii Mula-Mula Ayu Je Tapi Lepas Tu, Dah Rupe..

Peningkatan pelbagai aplikasi di smartphone yang dipilih dan digunakan untuk menghasilkan gambar yang terbaik. Salah satu aplikasi yang telah kembali menjadi pilihan ialah Snapchat. Meskipun aplikasi ini sudah lama, namun sejumlah filternya telah diperbaharui untuk lebih menarik

Sejak akhir-akhir ini aplikasi Snapchat menjadi pilihan untuk digunakan bagi tujuan mengedit gambar. Ramai yang menggunakan filter Snapchat sebagai medium untuk menghasilkan video dan gambar yang menarik.

Pelbagai pilihan filter yang disediakn dalam aplikasi Snapchat antaranya wajah boleh berubah menjadi perempuan, kanak-kanak, wanita cantik, wanita tua, lelaki macho dan banyak lagi.

Bahkan banyak artis dan selebriti menggunakan filter dari snapchat untuk berkomunikasi. Beberapa minggu ini seolah menjadi trending apabila ramai artis yang telah memuat naik video dan gambar wajah mereka yang telah ditukar. Bell Ngasri juga tidak ketinggalan untuk menggunakan aplikasi Snapchat ini.

Beberapa hari lalu, Bell Ngasri telah memuat naik sebuah video yang menggunakan aplikasi Snapchat di laman Instagram miliknya. Video tersebut memaparkan wajahnya telah bertuk4r menjadi wanita cantik berambut panjang. Menurut Bell video ini ditujukan kepada sahabatnya Mark Adam.

Bell berkata beliau membuat video tersebut untuk melaksanakan c4baran yang telah diberikan oleh Mark Adam kepadanya. Dan beliau sudah menyah0t c4baran tersebut.

Apa yang menariknya, di permulaan video,Bell nampak ayu dan bercakap lemah lembut dengan Mark, tetapi selepas itu tiba-tiba terus bertuk4r menjadi kas4r sebab terkeluar suara sebenar. Terkej0t jadinya dah rupa macam H4ntu Mak Limah dah..

Ini sedikit seduta daripada video tersebut :

” Hai Mark “

” You ke Yang booking I dua jam tu.. maksud I booking kelas nyanyian..”

” Betul ke Mark .. hah.. hah.. bangunnnn !!! “

Ya ampun terperanjat…

Jom lihat video di bawah ini :

” Buat Mark Adam. Saya dah terima cabaran awak. “

View this post on Instagram

Buat @markadam1079 .. saya da terima cabaran awak

A post shared by Bell (@bellngasri) on

Rata-rata pengikut dam peminat Bell Ngasri merasa geli hati dan kelakar melihat perubahan wajah Bell itu. Ini komen-komen mereka :

” Hahahha.. Lawak la bell ni. “

” Seram weh . Haha rasa nak campak phone. “

” Lawak bell mmng menjadi . “

” Macam jihan muse .. Tulah kuad Sgt parody.. Ape2 terus success bell ngasri .. Sentiasa support korang. “

” Ingatkan jihan muse tadi. “

” Hahaha.. terus hilang ngantuk sahur ni. “

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Bell Ngasri by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..