” Korang mane ber4ni cakap camni kat wife korang kan.. “

Apakah Yang Dikatakan Oleh Black Hanifah Ini Kepada Isterinya. Perkataan Tu Memang Boleh Buat Tidur Malam Kat Luar Lah !!

Hanifah Bin Md Hanafiah atau lebih dikenali dengan nama Black ini merupakan seorang penyanyi di Malaysia. Selain menyanyi Black juga mencuba menjadi pelawak dan juga pengacara. Bakat Black mula dig1lap selepas beliau menjadi Juara Mentor Musim Ketiga.

Black merupakan protegi kepada penyanyi dangdut terkenal iaitu Mas Idayu. Black pernah memenangi Anugerah Artis Baru Lelaki Popular di Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2009. Black juga pernah menjadi Mentor dalam rancangan Mentor Milenia bersama rakan artis seperti Akim, Hazama dan Azlan Typewriter.

Black telah mendirikan rumahtangga bersama Naquia Yasirah Binti Mohd Khairi pada tahun 2013 dan pada tahun 2015 pasangan ini telah mendapat cahaya mata pertama mereka iaitu seorang bayi lelaki bernama Khaleef Dayyan dan pada 2018 mereka sekali lagi dikurniakan cahayamata kedua iaitu bayi perempuan bernama Rindu Dayana.

Terkini menerusi laman Instagramnya Black telah memuatnaik video bersama isteri dan anak-anaknya. Apa yang menarik menerusi video ini Black telah membuat kepsyen ‘ korang mana berani cakap macam ni dekat wife ‘. Apakah perkataan yang diucapkan oleh Black itu.

Mari kita saksikan video yang dikongsikan oleh Black ini bersama-sama :

” Korang mane berani ckp camni kat wife korang kan.. tgk abg.. hye sayang @cirakhairy daddy melawak ja taw..#nyawablack #blackpirlo #pumamalaysia #pumafriendsmy #pumamy #nivalel #nimemangviral selamat berbuka…”

Rata-rata peminat terhibur dengan gelagat Black ini. Antara komen peminat ialah :

” Bini gem0k laki hit4m.. fair and lovely “

” Si0t ar edit … Bini gem0k cantik xpa… Jnji syg..”

” Mlm ni tidur luar ke tu b0s “

” Nasib cakap bini gem0k ok lagi … cuba cakap bini 2… ber4ni ke “

” Bini gem0k tak apa.. bhgia tu yg dicemburu1..”

” Aq tgu je dia kne pelangk0ng dr blkg ngn bini dia “

” Gem0k tu tak brain .. kak nk upah puk0l org tak ??? @cirakhairy “

” Ko ckp ari2 bini ko gem0k conpim dh x kecik ati.. aku dh bese “

” Ade ke patut ish ish ish… dayan papa hang habaq mama mok.. “

” Yg selebihnya kena belas4h kan black “

” Berkali kali macam tu plak tu hahahahahahha “

Kelakar betul melihat gelagat Black menyakat isterinya. Kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Black sentiasa berbahagia bersama keluarga tersayang.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan Share.

Sumber : IG Black Hanifah by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..