” Hahahaha budak-budak tak pernah men1pu abang Black.. “

Gelagat Dayyan Kantoikan Ayahnya, Black Buat Ramai Yang Terhibur. Aduiii… S4kit Perut Gelak, Kelakar !!
Bagi yang mengikuti akaun instagram Black, pasti anda sudah terbiasa dengan video-video gelagat anaknya, Dayyan. Dayyan yang sudah sinonom dengan ayat ” Ini memang valel (viral) ” mempunyai peminatnya yang tersendiri.

Aksi dan telatah Dayyan yang bersahaja dan comel itu menarik perhatian netizen untuk menonton video-videonya. Dayyan yang kin isudah menjadi abang sering mempamerkan aksi yang membuat netizen ketawa berdekah-dekah dengan gelagatnya.

Ditambah lagi dengan gelagat Black yang suka mengusik dan menyakat anaknya itu membuatkan ramai yang sentiasa menanti video terbaru daripadanya.

Menerusi akaun Instagram, Black memuatnaik video Dayyan yang sedang bercakap dan mengagah adiknya Rindu Dayanna yang sedang duduk dalam stroller. Apabila Black bertanya adakah Dayyan sayang adiknya, jawapan Dayyan ialah ‘ Sayang, tapi Dayyan tak marah.. ‘

Apa yang menariknya ayat Dayyan selepas itu mengkantoikan ayahnya. Serius kelakar, kalau nak tahu kenalah tonton video di bawah :

” ‘Sayang adik tapi tak marah’. daddy pon pening ape dayyan ckp ni.. pastu kant0i kan daddy pulak tu.. bar4i.. “

Rata-rata peminat terhibur dengan gelagat Dayyan. Antara komen-komen peminat :

” Hahahahah tang Mummy je mar4h Daddy tu yg bar4iiiii…. Hahahahaha.. “

” Hahahah budak2 tak pernah menipu abang black tapi takpe saya tahu abang black tak takut akak. cuma akak je menakutkan abang hahahahaha.. “

” Hahaha.. ‘ Mami je mar4h dedi..’ kanak2 x pandai tipu.. hahaha.. “

” Mommy yang mar4h daddy. Aduh dayyan funny lah budak ni , tak boleh simpan rahsia.. “

” Haahhaha .. Adoi dayyan lawak. Abg yg penyayang ni.. “

” Masa dia ckp ‘dayyan tuke’ tu muka dia perghhhh berlagak habis hahahahahahaha.. “‘

” Hahahah lawak la dayyan ni Suka bgi daddy kantoi.. “

” Ni mesti sebab black selalu cakap mar4h tanda sayang ni. Sebab tu Dayyan cakap sayang adik tapi tak mar4hh.. “

Alahai Dayyan, tak pernah tak kelakar tau. Ada je gelagat dan kelatah Dayyan yang buat orang gelak. Ini memang valel (viral) Dayyan. Semoga Black berkongsi banyak lagi video-video Dayyan dan Rindu selepas ini.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Black Hanifah by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..