” Yang last tu memang jat0h betul-betul ke, sebab nampak macam real.. “

Video Babak Drama Cari Aku Di Syurga, Anas  Lakonan Aeril Zafrel Diket0k Dan DiSep4k, Tapi Part Last Tu Terus Cur1 Tumpuan..

Siapa yang tidak mengenali pelakon kacak yang di kenali menerusi watak bernama Effendi dalam drama Kisah Kaisara suatu ketika dulu. Beliau adalah Aeril Zafril atau nama sebenarnya Suhairil Bin Sunari. Selain berlakon Aeril juga merupakan seorang m0del.

Pelakon kacak ini telah dilahirkan pada 2 Disember 1988 di Rengit, Batu Pahat. Aeril mula aktif berlakon pada tahun 2006. Antara drama-drama lakonan Aeril adalah Kisah Kaisara, Cinta Jannah, Cerita Cinta Kita, Pat4hnya Sayap Malam dan banyak lagi.

Aeril telah mendirikan rumahtangganya dengan pelakon wanita yang cantik jelita iaitu Wawa Zainal pada tahun 2013 dan mereka dikurniakan dua orang cahaya mata yang comel iaitu anak pertama mereka adalah Attar dan yang kedua bernama Hayla. Mereka berdua juga giat menjalankan perniagaan mereka sendiri.

Drama bersiri Cari Aku Di Syurga yang menampilkan gandingan Ariel Zafrel, Janna Nick dan Mimi Lana. Drama 15 episod arahan Shahrulezad Mohamedin dan skrip oleh Nurul Halawati. Telah  menemui penonton di slot Samarinda TV3 bermula 6 Mei 2019, setiap Isnin hingga Khamis jam 10 malam.

Aeril sebagai pemegang watak utama di dalam drama itu dengan memegang watak Anas. Terbaru Aeril telah memuat naik sebuah video di laman Instagram miliknya. Video tersebut memaparkan babak di dalam drama Cari Aku Di Syurga.

Babak tersebut adalah berkisar tentang Anas ( lakonan Aeril ) telah dimar4hi oleh isterinya Lisa ( lakonan Janna Nick ) yang tidak membayar deposit di sebuah hospital swasta untuk membolehkan Lisa melahirkan di hospital tersebut nanti.

Apa yang memilukan, babak tersebut sangat menguji kesabaran Anas sebagai seorang suami yang telah diket0k kepalanya dengan gayung dan disep4k hingga jat0h.

Walau bagaimana pun, di pengakhiran video tersebut ada sedikit tanda tanya netizen, kerana Anas telah terjat0h hampir tersemb4m ke lantai. Cara Anas terjat0h itu nampak seperti real . Adakah ianya hanya lakonan atau sememangnya Anas benar-benar terjat0h. Hanya Aeril sahaja yang ada jawapannya.

Sedikit sedutan daripada video tersebut :

Anas diket0k oleh Lisa dengan menggunakan gayung.. kesian..

Dah la di ket0k lepas tu di teraj4ng pulak oleh Lisa.. Isteri Derh4ka la awak ni Lisa (Ish ger4m pulak Admin, sabar-sabar puasa ) Astagfirullahala’zim..

(Maaf gambar sedikit kab0r kerana kejadian berlaku sangat pantas Admin tak sempat nak Screenshot)

Part last ketika Anas terjat0h.

Jom tonton video di bawah ini :

” Tak tau nak cakap apa la kalau ada isteri camni. mira. awak kt mana??
Cari Aku Di Syurga Director Budak Ijat. “

Rata-rata pengikut dan peminat Aeril Zafril rasa simpati dan ada juga yang bertanyakan bahagia terakhir dalam video tersebut, adakah terjat0h betul atau berlakon. Ini komen-komen mereka :

” Tak .. m4salahnya sekrg .. terkej0t aku part last tu. “

” Yang last tu memang sengaja jat0h ke macam mana. “

” Yg terjat0h last tu sump4h gelak non stop. “

” Kena tonj0l kepala, kena sep4k jat0h licin pulak.. apalah nas1b. “

” Yang last tu mmng terjat0h ke atau sengaja jat0h ?. “

” Aku nak sed1h tapi tulah part last aku dah tergel4k . “

” Part akhir tuu tersungk0r btol2 ke lakonan gak??. “

” Dah lah kena ket0k, kena tend4ng, jat0h pulak mmg nas1b m4lang sgguh iye . “

” Last tu terjat0h betul² ke cemanaa, asal cam kel4kar . “

Seseorang pelakon mempunyai bakat tersendiri dalam membawa watak yang diberikan kepadanya. Sekiranya watak yang dibawanya memberi kesan yang mendalam kepada penonton, itu bermakna mereka sudah berjaya membawa watak itu dengan baik. Tapi sebenarnya bukanlah mudah bagi mereka.

Tahniah Aeril kerana sangat pandai menjiwai watak yang diberikan. Kami di Berita Kopak mendoakan Aeril berjaya di dalam bidang lakonan ini serta dikurniakan kesihatan yang baik. Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Aeril Zafril by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..