” Part yang last tu best, ko puasa ke tidokkkk. Yang belakang tukang c0ver, ehhh bulan puasa hahaha.. “

Kelakar Weh Bila Tengok Video Ni, Boleh Pulak Nabila Huda Ni Lupa Kan !!

Ramai yang telah mengetahui sekarang Nabila Huda bersama suami, anak dan dua rakannya berada di Kemboja bagi misi amal membantu umat Islam di sana. Nabila membantu umat Islam disana dengan memberi makanan, sejadah dan Alquran serta bantuan lain kepada kanak-kanak.

Selain itu Nabila juga berk0ngsi rasa sedihnya melihat keadaan dan kesusahan di sana. Nabila juga turut memberi kanak-kanak disana ub4t kutu kerana maj0riti kepala kanak-kanak disana dipenuhi kutu. Nabila, anaknya Keisha dan dua rakan nya tanpa rasa gel1 telah meletak ubat kutu disetiap kepala kanak-kanak disana.

Nabila dan rakan-rakannya turut menyumb4ng seekor lembu untuk dijadikan juadah berbuka puasa umat Islam disana. Nabila juga turut berk0ngsi suasana di pasar sewaktu beliau ingin membeli barangan untuk dimasak. Perbezaan bahasa pertuturan membuatkan keadaan membeli menjadi payah.

Tapi pada akhir video yang dik0ngsi ini ada sesuatu perkara yang kelakar berlaku apabila Nabila ingin menyuap makanan kerana Nabila terlupa bahawa sekarang bulan puasa. Mari kita saksikan video yang dik0ngsi oleh Nabila ini bersama :

” Hmm Cakap je la melayu apa ada hal.. kite tak faham bahasa dorang, dorang pun sama.. So Cakap je bahasa negari masing-masing.. Settle !!! haha ! “

” G1la weh Mana Nak dapat ikan patin Rm7 sekilo gurl … oh yang last tu Nasib baik Aku tak makan ! Kau dh beli barang dapur, dah tengok ikan golek2, Kau lapar… hahaha !  ”

” Hmm Cakap je la melayu apa ada hal.. kite tak faham bahasa dorang, dorang pun sama.”

” Awal sgt acik tu tegur.. bg la kunyah sekali dua br tegur.. lupa kan x pe.. hahahahahahaha “

Rata-rata peminat merasa kelakar dengan aksi sepontan Nabila ini. Antara komen peminat ialah :

” Hahahahaha part yg last tu best, hahahah ko puasa ke tidokkkk.. yg belakang tukang c0ver, ehhh bulan puasa hahahahahaha.. “

” Dah tgur.. org tgu la masuk mulut dulu smpai abis bru teg0r x puasa ke.. “

” Part yg lupa tu mmg aku tak blh tahan.. bedek4h doh aku gelak.. bhahahahha.. sikit lagi nak makan..”

” Comey reaksi kena teg0r x puasa.. Semoga di permudahkan dalam urusan kebajikan di sana “

” Baik x termakan abil kalo terlupa x bat4l hahah “

” HAHAHAHHAHAHAHA! I like your style! Red4h je. Nice “

” Hahaha part last tu nsb blm msk mulut.”

” Yg part last tu lawak lah kak @kupu_kupu “

” Muka terkejut eh puasa tu lawakkk. “

” @kupu_kupu sump4h tgk byk kali.. mmg tgu part last hahahah lawak… U r so sweet abil.. and keisha.. smge Allah mlimpahkan rzeki n mudahkan urusan u all smua.. amiinn “

” Yg last tu dalam tk sedar gua tergelak tpi comel je akk. sye dri dulu lgi minat akk. dri lakonan akk mmng trbaik.”

” Awal sgt acik tu teg0r.. bg la kunyah sekali dua br teg0r.. lupa kan xpe.. hahahahahahaha “

” Nasib Tak masuk Mulut… U memang klakar sis @kupu_kupu “

Hehehe kelakar lah Nabila Huda ni. Nasib baik tak sempat suap makanan tu kedalam mulut. Kami dari Berita Kopak mendoakan agar segala urusan Nabila disana dipermudahkan dan segala amal kebaikan diberkati Allah.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan Share.

Sumber : IG Nabila Huda by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..