” Ecah tengok ni, aku dah t0l0ng balas dend4m untuk kau.. “

Video Amyza Aznan Menenyeh Lipstik Kepada Ustaz Hamadi, Buat Ramai Peminat Nur 2 Terhibur Dan Berpuas Hati. Padan Muka Kau Ustaz Madi !!!

Amyza Aznan merupakan seorang pelawak dan pelakon wanita Malaysia yang popular. Beliau mula menceburkan diri dalam bidang seni lakon sejak tahun 1995. Antara drama terawal lakonannya yang begitu popular adalah siri komedi Mat Despatch.

Amyza meraih perhatian ramai apabila muncul menerajui siri komedi Tiga Dara : Tan Tin Tun bersama pelakon Jasmin Hamid & Norseha selama 4 tahun pada 2005.

Pada tahun 2011 Amyza mengejutkan penggemar drama bersiri apabila berjaya menghayati watak dramatik dalam drama bersiri Trilogi Cinta di TV1 bersama Rosyam Nor. Drama bersiri ini mencapai rating hingga 1.2 juta penonton.

Ini kerana, mulutnya yang dikatakan suka bercakap dan berceloteh tak henti-henti itu telah membuat ramai yang senang mendampinginya. Kerana kelebihan itu Amyza kini menempa nama sebagai pelakon komedi yang disukai ramai.

Beberapa hari lalu Amyza Aznan ada memuat naik sebuah video di laman Instagram miliknya. Video tersebut memaparkan Amyza Aznan ingin membalas dendam kepada Ustaz Hamadi (lakonan Azhan Rani), watak didalam Nur 2. Kata Amyza lagi, beliau ingin memuaskan hati semua ibu-ibu di Malaysia sempena Hari Ibu.

Untuk pengetahuan semua, Amyza Aznan sedang shooting drama raya 3 episod bertajuk Aku Tak Raya bersama Azhan Rani. Dengan itu, Amyza mengambil kesempatan untuk mengenakan Azhan Rani.

Ini kerana beliau tahu ramai yang ger4m bila isteri kepada Ustaz Hamadi iaitu Ecah (lakonan Noorkhiriah) yang ditenyeh dengan lipstik dalam satu babak di dalam drama Nur 2.

Saat Amyza ingin menenyeh lipstik itu, Azhan Rani sedikit pun tidak menduga Amyza akan memperlakukannya. Pada awalnya mereka hanya ingin bersama-sama menangkap gambar. Amyza memegang Azhan Rani di sebelah kiri, manakala Nizar (pengarah drama Aku Tak Raya) memegangnya di sebelah kanan.

Bila dah bersedia Amyza terus sahaja menenyeh lipstik tersebut ke bibir Azhan dengan sepuas hatinya. Azhan Rani sangat terkej0t dan cuba mengel4k tetapi tidak mampu kerana telah dipegang oleh mereka berdua dengan kuat. Terjadilah kejadian menenyeh tersebut dan mereka semua tidak mampu menahan gel4k. Riuh rendah jadinya.

Sedikit sedutan daripada video tersebut :

Amyza berpakat dengan camerawomen.

Amyza : Dah.. biar padan muka dia..

Amyza : Ecah aku dah buat ni, balas dend4m untuk kau..

Azhan Rani : Arghhhhh tolongggg..aku nak balik!!!!

Amyza : Kau tahu, peminat diluar sana berpuas hati tengok aku buat kau macam ni tau..

Azhan Rani : Arhhh.. lepas raya aku m4afkan kau.. l4ntakla kau..

Aduhhh..memang ruih rendah dengan gelak ketawa.

Jom tonton video penuh di bawah ini :

” Ini hadiah istimewa dari kak kaaia have have untuk semua kaum ibu yg menyambut MOTHER’S DAY harini. AKU TAU RAMAI YG GER4M BILA TENGOK ISTERI NYA DIPERLAKUKAN BEGINI KAN. “

” NAH KAK KAAIA DAH TENYEH MUKA DIA. PADAN MUKA KAUUUUUU OSETAT MADI Azhan Rani bersama bff aku iaitu director aku yg tak tau apa2, tapi signal mata aku je dia dh paham. Nazir tq babe!!. “

” Seko lagi camerawoman yg terlibat Hanie Cenderawasih. Budak ijat nah aku dah shoot NOQ 3!!! Nana tuah supplier lipstick. “

Rata-rata peminat drama Nur 2 dan pengikut Amyza sangat berpuas hati dengan apa yang Amyza lakukan itu. Mereka semua merasa puas hati. Ini komen-komen mereka :

” Yg nengok ni pun rasa pueh hati. “

” Ecah..! Osetat madi dpt kifarah… ko berlipsetik luar kawasan bibir sudaaaa. “

” Padan dgn muka ko Madi Nur 2.. Puas ati aku tgk. “

” Hahaha… kak aku bangga dgn kau kak Kaaia have have… ko la pembela nas1b kaum wanita yg dian1aya oleh lelaki2 durj4na…. hahaha kiss for u kak. “

” Yeesshhaa! Puas ati tgk ustat madi kena tenyeh lipstick laak! Hehhe… thanks kak.. b4laskan “dend4m” kita² seme. “

” Puas rase nye madi kne lipstik… haaaa puassss…. kaki dengk1 ye ko kak. “

” Hahhaha yass !!! Rasakan ostad madi…!!!. “

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Amyza Aznan by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..