” MasyaAllah.. adik kau ger4m sangat tu agaknya.. “

Video Kejadian Yang Berlaku Kepada Seorang Kakak Yang Sedang Lek4 Bermain Tik Tok, Lihat Apa Yang Adiknya Itu Lakukan Kepadanya. Sangat Trag1s !!!

Kini kandungan video banyak tersebar di media sosial di berbagai negara, termasuk di Malaysia. Banyak platform mahu pun aplikasi yang menyediakan pembuatan video dengan lebih menarik pada pengguna smartphone. Salah satunya terdapat pada aplikasi Tik Tok.

Tik Tok adalah aplikasi yang memberikan special effects unik dan menarik yang dapat digunakan oleh penggunanya dengan mudah sehingga dapat membuat video pendek dengan hasil yang hebat serta dapat ditunjukan kepada kenalan atau pengguna lainnya.

Aplikasi sosial video pendek ini memiliki kandungan muzik yang banyak sehingga penggunanya dapat melakukan dengan tarian, gaya bebas, malah masih banyak lagi sehingga mendorong kretiviti penggunanya menjadi pelbagai jenis video yang menarik.

Selain itu, Tik Tok juga telah menyediakan muzik latar dari berbagai artis terkenal dengan berbagai kategori, mulai dari DJ, Dance, R&B, Western, Cute, KKC, Addict, Populer, dan masih banyak lagi yang dapat membuat video memiliki alunan lagu untuk disesuaikan dengan situasi di video.

Terbaru, di laman Instagram Malaysiaonenews telah memuat naik sebuah video. Video tersebut memaparkan seorang kanak-kanak sedang bermain aplikasi Tik Tok  dengan latar belakang muzik korean pop (KPop), lagu nyanyian oleh Penyanyi Jennie bertajuk Solo. Jennie merupakan salah seorang ahli kumpulan Blackpink.

Apa yang trag1snya, ketika kanak-kanak perempuan itu sedang feeling hendak menyanyikan lagu tersebut. Tiba-tiba datang adiknya membawa batang penyapu dengan tidak semena-mena menget0k kepalanya dengan batang penyapu.

Kedengaran dari mulut kanak-kanak perempuan tersebut menyebut ‘auhhh’. Lalu menjerit  memanggil mamanya.

Dan apa yang terlihat di dalam video tersebut lagi, selepas adiknya menget0k kakaknya itu, adiknya dengan r1ak muka tidak bersalah hanya tersenyum memerhatikan kakaknya yang sedang menangis dan menahan kesak1tan.

Bila tengok kakaknya kena ket0k tu, admin pun terasa sak1t kat kepala nih.. ad0iii.. bertabahlah kakak oii. Adik tak bagi kakak mengadap Tik Tok jer agaknya. He.. hee..

Sedikit sedutan daripada video tersebut:

Masa ni tengah seronok dan happy2 menyanyi..

Nampak tak kat belakang tu, adiknya dah ready pegang penyapu.. tanpa langsung diketahui oleh kakaknya itu..

Saat kena ket0k.. Bertabahlah !!

Kakaknya dah menang1s dah. Haa tengok tu adiknya boleh tersenyum je tengok yer. Agaknya puas hati dah dapat ket0k kepala kakaknya..

Rata-rata pengikut Instagram Malaysia One News ini terhibur dengan gelagat dua beradik itu. Ini komen-komen mereka :

” Adik maroh main tiktok. “

” Nak tik tok sgt kan dh kena ket0k. “

” Biar berakal sikit. main tiktok je. “

” Sebelum jadi makin ter0k, adik dah bagi penyapu dulu dahh. “

” Bagus ini adik. Menyuruh kakaknya kembali ke pangkal jalan. Hahah. “

” Part adik dia senyum tanda kepuasan ket0k kepala kakak dia, tak leh tahan..
Harap sampai kebesar ko ingat dek. “

Haa.. jom tengok video di bawah, bunyi ket0kan masih terngiang-ngiang kat telinga admin ni lagi tau…

” Senyum nakal. “

View this post on Instagram

#onenews senyum nakal 😅

A post shared by ONE NEWS (@malaysiaonenews) on

Alahai kesiannyala..tapi admin tak tahu la nak menangis ke nak gelak ni. Harap kakaknya itu bertabahlah. Semoga kesan ket0kan itu tidak mendatangkan kemudaratan dan baik-baik sahaja. Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Malaysiaonenews by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..