” Benciii.. aku baru perasan Bell cakap apa.. “

Video Bell Ngasri Menegur Azza Elite Kerana Shopping Tak Hengatt, Sangat Kel4kar.. Sp0ntan G1le !!!

Nor Azzarima binti Zawari atau lebih dikenali sebagai Azza (Azza Elite) merupakan salah seorang daripada bekas anggota penyanyi Kumpulan ELITE, pelakon wanita, usahawan dan pengacara tv.

Azza pernah menjadi pengasas kumpulan Elite yang dianggotai Sasha Saidin, Abby Abadi, Watie dan Linda Rafar. Namun, Elite sudah pun berpecah apabila anggotanya membawa haluan sendiri. Azza pula ketika ini aktif sebagai pelakon dan pengacara.

Azza Elite merupakan anak tunggal kesayangan keluarga. Azza dilahirkan dalam keluarga sederhana di Anak Bukit, Alor Setar, Kedah. Ibunya bernama Rahmah Abdullah dan ayahnya pula bernama Zawari Abdul Aziz.

Azza seringkali berkongsi produk jualannya di dalam laman sosial. Namun begitu, Azza juga selalu berkongsi mengenai aktiviti seninya.

Sejak belakang ini Azza mula bergandingan dengan Bell Ngasri dalam membuat Parodi Melet0p. Siapa yang tidak mengenali Bell Ngasri, seorang yang penuh humor dan membuat lawak spontan.

Terbaru Azza telah memuat naik sebuah video di laman Instagram miliknya. Video tersebut dirakamkan oleh seseorang dan Azza ingin kongsikan kepada peminat dan pengikutnya.

Apa yang menarik di dalam video tersebut, Azza dan beberapa orang perempuan di dalam video tersebut sedang sibuk membelek-belek tudung. Biasalah orang perempuan kan, kalau ada barang yang orang jual mesti suka nak belek-belek. Suasana di situ sedikit kec0h dengan kes1bukkan Azza memilih tudung yang ingin dibeli.

Bell Ngasri yang melihat keadaan itu meneg0r mereka. Bell mengatakan, Azza dan rakan-rakan seolah-olah tidak berpuasa kerana seronok yang lain macam seperti memakan suplimen. Bell menjadi sangat hairan.

Sedikit sedutan daripada video tersebut :

Bell Ngasri : Heiii ni tempat kerja tau!!!

Azza : Kita suke… lawa.. kite bayar sekarang..

Bell : Korang tahu tak ni bulan Ramadhan.. korang punya acting macam tak puasa jer !!

Adoii Bell selamba jer kan..Bila dah lawak tu..cakap sikit je pun orang lain boleh gel4k..

Jom tonton gelagat mereka pada video di bawah ini :

” Salmon pun boleyy sian aku.. maklum lah mek kan ore kapong.. mencikk aku baru perasan bell ngasri ckp apa.. arrr ko tgk la kami semua para wanita sgt hebat. “

” Tanpa suplimen hidup kami tetap ceria . walaupon .. hebat tepokkk team parodi melet0p bel yak yak yei yakyakyeay notfragilemy tq m.n.h.s lebiu. “

Rata-rata peminat dan pengikut Azza merasa terhibur melihat gelagat mereka. Ini komen-komen mereka :

” Spontan tu memang kelakar. Ada je jawabnyaaa. “

” Kelakarnya korang.. “

” Perempuan..kalau menyopping.. “

” Kak Azza tak ingat dunia ye .. dapat tudung salmon!! “

” Hahaa….ada je Bell ni ..kelakar “

Seronokkan kalau ada sahabat yang selalu membuat kita gembira dan menceriakan hari-hari kita. Tak kering gusi jadinya asyik gelak jer.

Terima kasih Azza kerana berkongsi video ini. Kami di Berita Kopak mendoakan Azza sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik, berjaya dalam bidang yang diceburi dan dilindungi oleh Allah walau di mana pun berada. Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Azza Elite by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..