” Dah macam suster nges0t weh.. ” – Seronok Ken4kan Orang, Akhirnya Andi Bernadee Diken4kan Semula Sampai Merangkak Ketak0tan

Memang Kelakar Lah !!

Andi Bernadee sebelum ini cukup dikenali menerusi lagu Tak Tun Tuang, lagu asal nyanyian Upiak Isil itu dinyanyikan semula oleh Andi Bernadee dan mendapat sambutan yang begitu hangat dan diterima oleh peminat di Malaysia.

Selepas itu Andi Bernadee muncul pula dengan single yang berjudul Satu Peluang, Lagu Satu Peluang juga turut diterima oleh peminat bukan sahaja di Malaysia malah di Indonesia, Singapura dan Brunei. Lagu Satu Peluang diambil menjadi lagu tema untuk drama Cik Reen dan Cik Ng0kngek.

Lagu single terbaru Andi Bernadee yang semakin popular sekarang berjudul Donde menjadi siul4n semua lapisan masyarakat di Malaysia.

Donde merupakan bahasa Sepanyol yang bermaksud Dimana. Lagu Donde juga berentak Reggae. Bagi Andi beliau sesuai membawa lagu-lagu berentak reggae.

Terkini menerusi laman Instagram milik Andi, beliau telah memuatnaik video beliau ken4kan rakan-rakannya namun akhirnya sebagai balasan beliau pula diken4kan sehingga merangk4k ketak0tan.

Mari kita saksikan video yang dikongsi oleh Andi ini :

” Naaakk naaakk.. Tuhan tu adil kan ? “

” Selalu ken4kan orang akhirnya diri sendiri pula terken4 “

Rata-rata peminat yang menyaksikan video ini merasa terhibur melihat gelagat Andi ini, antara komen-komen peminat ialah :

” HAHAHA!! Mampu gelakkk jeee. Soryyy.. “

” Hhahahahhahahahahahahahahahaha diaaaa tu lgi mengelup0r.. “

” Last sekali tu ged1k mcm cacing kepanasan ..”

” Mcm susternges0t dh.. “

” Hahahahahaha tu la kenek4n orang lagi kan diri sendiri dah terken4.. “

” @andibernadee ular tu mcn nak je aku kenak4n ko jugak…. mcm best je “

” Ni balas4n sbb kau kent0t kat muka aku smlm.. @andibernadee “

” Weyy tengok last tu wey . aku seronok tengok last tu je . “

” Hari raya mesti ade ular di lehermuuu “

” Tengok smpai habis.. padan muke bebi ai suke ngusik org nyudahnya dy yg kena.. “

” Haa menggelit4t kau kene ular betul2.. “

” Ya tuhan, baru tahu langit tinggi ke rendah ahahahaha “

” Smpai mcm tu skli tak0t ngn ular hahaha “

Hehehehee memang kelakar tangok bahagian yang akhir bila Andi yang terkena pula, sampai merangk4k punya ketak0tan. Kami dari Berita Kopak mengucapkan Selamat Berpuasa buat Andi dan semoga terus berjaya dalam bidang nyanyian.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan Share.

Sumber : IG Andi Bernadee by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..