” Kenapa Deydey tak puasa ?? ” – Ini Jawapan Jujur Dari Anak Sharifah Shahirah Yang Buat Ramai Ketawa, Memang Win Lah !!

Sharifah Shahirah binti Syed Abu Bakar Al-Khaired atau lebih dikenali sebagai Sharifah Shahirah merupakan seorang pelakon, pengacara, pelawak dan juga merupakan seorang penyampai radio. Sharifah Shahirah memulakan kerjaya seninya pada tahun 1993 sehingga kini.

Sharifah Shahirah lahir pada 14 Oktober 1974 ini telah mendirikan rumahtangga bersama pelakon lelaki popular Zulkifly Azhari atau lebih dikenali dengan nama Ijoy Azhari pada tahun 2002. Sharifah Shahirah merupakan menantu kepada pelakon veteran popular iaitu Maria Arshad.

Sharifah Shahirah tidak bersendirian dalam dunia seni ini kerana kakak dan adiknya juga merupakan pelakon popular di Malaysia iatu Sharifah Haslinda dan Sharifah Sakinah. Penampilan pertama Sharifah Shahirah dalam dunia lakonan menerusi Filem Imigran pada tahun 1993.

Terkini melalui akaun Instagram miliknya Sharifah Shahirah memuat naik video anaknya. Video tersebut sangat kelakar kerana anaknya yang masih kecil menjawab pertanyaan mengenai kenapa tidak puasa. Mari kita saksikan bersama :

” Kenapa tak puas ha? Ujur.. Siapa ajar.. Ijoy.. Bila anak duk ngan bapak @adeenazulkifly16 #anakijoy “

Rata-rata peminat terhibur dengan gelagat anak Sharifah Syahirah. Antara komen-komen peminat :

” Ujur yee dedee.. “

” Kah Kah Kah kant0i sah anak Ijoy.. “

” Amboiiii kemainnnn ….ujur..”

” Kemainnnn ujurrr ye cik dey dey oii ye “

” Ijoy yg lawak hahahahaha.. “

” Bijak mulut dia kan.. “

” Slamber je dedey ckp ijoy.. “

” Hahahah… jujur betui.. “

” Hahaha… comeiii je dia jawab.. “

” Hahahaha … sejujurnya kata2 anak kecik itu benarrrrr sebenar benarnyaaaaa.. “

” Bijak sangat dey dey ni. Sejibik ikot Pak dia. Haha.. “

” Dayday nade nade tu tk mau puasa… ckp babah ajau…”

” Geyamm aunty tgk kat deydey nie.. Cerdikk molot nyaa…”

Alahaiii bijak nya anak Sharifah Shahirah ini. Spontan je jawapan keluar dari mulutnya. Kami dari Berita Kopak mendoakan agar keluarga Sharifah Shahirah sentiasa bahagia dan ceria selalu.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan Share.

Sumber : IG Sharifah Shahirah by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..