Jawapan Fattah Anas Apabila Ditanya Kenapa Tak Puasa Memang Win.

Part Suruh Adik Dia Cepat-Cepat Besar Tu Pun Kelakar, Buat Ramai Terhibur !!

Walaupun bukan anak kepada selebriti ataupun golongan yang dikenali, namun populariti adik Fattah Anas hari ini sudah setanding dengan populariti artis. Jadi tidak hairanlah Fattah Anas yang baru berusia 3 tahun ini sanagt diminati oleh ramai orang.

Nama Anas mula-mula dikenali apabila videonya berlagak seperti kucing yang masuk ke dalam sangkar lalu diusik oleh bapanya membuatkan netizen geli hati dengan aksi comelnya.

Gelagat dan keletahnya sangat mencuit hati peminat-peminat setianya. Sehingga kini akaun Instagram Anas mempunyai sebanyak 669 ribu pengikut yang tidak jemu dan sentiasa menanti update terbaru mengenainya.

Sikap bapa Anas, Firdaus yang suka melayannya bercakap betul-betul membuatkan Anas nampak cerdik daripada usianya. Walaupun baru 3 tahun tapi keyakinan dan sikapnya yang berani sama seperti remaja atau orang dewasa.

Menerusi akaun Instagram, Papa Anas berkongsi video sedang berbual dengan Anas di hadapan anak bongsunya, Aneesa. Papa Anas bertanya kepada Anas kenapa Anas tak puasa. Jawapan Anas membuatkan ramai yang terhibur. Kalau tak percaya, boleh tonton video di bawah nanti.

Yang lebih menariknya apabila Anas tak sabar-sabar menyuruh adiknya cepat besar supaya dia dapat bermain dengan adiknya itu. Alahai Anas, tak pernah lah tak comel.

Jom tonton video di bawah :

” ANAS BUDAK ISTIMEWA , itu lah mungkin punca nya .. “

Rata-rata netizen terhibur degnan gelaagt Anas. Antara komen-komen netizen :

” Pelik anas ni… cara berfikir x sesuai dgn umur… semoga anas terus membesar dengan bijak dan berbakti bukn sekadar pada kluarga… aamiin.. “

” Pandai pula dia sebut “istimewa”,mana dia jumpa tah perkataan. Huhuhu.. “

” Mesti tiru kakros ckp…. tp kakros tu pompuan la anas, bila tk puasa tu mmg istimewa laaaa… “

” Anas sangat bijak, cara pemikiran dia macam orang dewasa.. Semoga Anas membesar jadi anak dan abang yang soleh, boleh menjaga keluarga dgn baik.. Aaminn #sayanganas.. “

” Anas bdk bijak… genius ni… hehe.. maybe nanti masuk sekolah boleh lompat tahun… ada lagi ke zaman skrg lompat tahun kt skolah… haha.. “

” Macam anas jugak la face dia comel, mesti bijak pndai ikut anas jugak nnti.. “

” Bagusnya anas pndai brckp lyan adik pun comel je itu lah sbb anas istimewa tk payah puasa hahaha.. “

” Ya allah.. Comelnya 2 ketui budak2 ni. nk cub1t2 je pp tu… Huhuhu. semoga mnjadi anak soleh n solehah anas n adik baby untk mummy @areschana n papa @papanas25.. “

” Cana @fattahanas_boyyeah tau nak guna perkataan istimewa tuh…. bijaksana nyaaaa diaaaaa.. “

Alahai Anas, kenapa lah comel sangat ni ? Tak pernah tak comel. Pipi tu rasa ger4m je nak cub1t-cub1t. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Anas dan adik membesar dengan sihat, menjadi anak yang soleh dan soleheh dan berjaya di dunia serta akhirat.

Semoga banyak lagi video-video menarik Anas selepas ini dikongsikan di akaun Instagram miliknya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fattah Anas by Berita Kopak

Article ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..