” Amboii.. ni nak kejut sahur ke nak ajak gad0h.. “

Netizen Terhibur Tengok Gelagat Issey, Ammar Dan Danial Zaini Menari Tarian Kej0t Sahurr.. Sahurr.. Sahurr.. !!

Fazlisham Bin Mat Hussien atau lebih dikenali dengan nama Issey Titan merupakan seorang pelawak, pelakon, pengacara, penyanyi dan juga penyampai radio. Sebelum memulakan kerjaya sebagai artis Issey telah menyertai pertandingan Bintang Mencari Bintang bersama rakannya Ammar.

Kumpulan Titan merupakan anak didik kepada pelakon dan pelawak terkenal Sabri Yunus. Issey yang berasal dari Kota Bharu Kelantan ini juga pernah menjadi ketua kumpulan dikir barat Dikir Akademi Arjunasukma. Issey kini menjadi penyampai radio di Sinar FM.

Issey pernah mendirikan rumah tangga bersama Syuhada Syafiqa Abdul Rashid pada 19 Mac 2015 namun telah bercer4i pada 21 Ogos 2016. Selain daripada menjadi penyampai radio, pelawak dan pengacara Issey juga turut berlakon antara drama lakonan Issey ialah Mat Three Four, Kau Aku Kita dan banyak lagi.

Terkini melalui laman Instagram milik Issey, beliau telah memuat naik videonya bersama rakan-rakan iaitu Ammar dan Danial Zaini menari lagu untu kejutkan orang bangun sahur.  Mari kita saksikan video tersebut bersama-sama :

” Ni nak kejut sahur ke nak ajak gad0h? @danialzain1 @armadaammar @datuentertainment @fiziecool @aliepfadzil #gengissey #datuentertainment #sahur#ayokitasahur “

” Ni menari ke tengah berdikir barat “

Rata-rata peminat terhibur dengan gelagat mereka. Antara komen-komen peminat :

” Fuyyoooo.. x pu4s tgok.. “

” Asal bercahaya kat langsir.. “

” Alahayyy comel nya.. “

” Supo dak ii raver hahahahaha.. “

” Ni nak kejot orang ke nak mar4h ni.. “

” Alahaiiiii kelakarr nye.. “

” Bulan puasa ni tak letih ke.. “

” Pandai joget sekarang hehe.. “

Heheheee memang kelakar tengok mereka menari sambil menyanyi lagu sahur ni. Kami dari Berita Kopak mendoakan agar Issey dan rakan-rakan terus berjaya dalam bidang seni.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan Share.

Sumber : IG Issey by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..