” Ya Allah Arif ni tak pernah tak comel.. “

Alahaiii Betapa Bijaknya Arif Jiwa Ni Siap ‘Practise’ Nyanyi Lagu Sebelum Tidur Lagi Untuk Adiknya Azzahra Jiwa, Boleh Lah Lepas Ni Arif Dod0i Adik Yerr !!

Ramai yang sudah mengetahui bahawa Ariff Jiwa sudah menjadi abang kerana ibunya Tya Arifin sudah selamat melahirkan seorang bayi perempuan pada 9 Mei 2019 pukul 9.21 pagi  di sebuah Pusat perubatan Swasta di Kuala Lumpur.

Adik kepada Ariff ini diberi nama yang cukup indah oleh kedua ibubapa Ariff. Azzahra Jiwa Asyraf nama yang diberikan kepada adik perempuan Ariff ini.  Maksud nama Azzahra Jiwa ialah wanita yang memiliki kecerdasan dan keindahan jiwa yang luar biasa.

Kehadiran Azzahra menambahkan lagi seri dalam keluarga besar mereka. Azzahra merupakan cucu perempuan pertama buat keluarga Asyraf Khalid.

Ariff dan Azzahra juga merupakan cucu kepada penyanyi tersohor tanah air iaitu Datuk Seri Siti Nurhaliza dan suaminya Datuk Sri Khalid Jiwa.

Terbaru melalui laman Instagram milik Ariff, ibunya memuatnaik video Ariff sedang ‘practise’ menyanyi lagu sebelum tidur untuk baby Azzahra. Mari kita saksikan kesungguhan Ariff menyanyikan lagu untuk adiknya :

” Arif practice nyanyi lagi sebelum tido untuk baby Zahra @azzahrajiwaasyraf . Lagu ni biasa ibu nyanyikan utk Arif. Sekarang tugas Arif pula “

” Alhamdulillah Ibu, i love you @tyaarifinnw..Insyaallah Arif jadi Abang yang baik untuk adik baby @azzahrajiwaasyraf “

Rata-rata peminat memberi komen untuk video nyanyian Ariff yang bijak ini, antaranya ialah :

” Aiihhh.. ger4mnya liat arif ni….”

” Arif ni layak dinobat sicilik melet0p utk 5thn. Always menghiburkan. Aunty love u darling arif “

” Bijak sungguh anak tya dan asyraf ni “

” Ya Allah arif ni x pernah x comelllllll “

” Last2 arif sendiri tido niii haha “

” Ya Allah Arif syg.. chumilllnyaa.. Arif tetap jadi fav uncle taw.. pipi mata mulut semuanya chummiilll.. uncle syg Arif @arifjiwaasyraf gute nacth baby boi!”

” Ariff pipi tuuuuu, congrats dah abang “

” Kakak gig1t mulut Arif yg imut-2 tue krg haa br tahu… Eai ger4m betol bestnyer dpt dakap bob0k sama Arif dgn kakak.. Hihih…”

” Pndai abg.. Nnti blh dodoikan adik Zahra “

Bijak betul abang Ariff ni, kami dari Berita Kopak mengucapkan tahniah kepada Asyraf Khalid dan Tya Arifin atas kelahiran anak kedua mereka. Semoga Ariff dan Azzahra menjadi anak yang soleh dan solehah, Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan Share.

Sumber : IG Ariff Jiwa Asyraf by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..