” Siapa yang ada kawan macam ni, acah-acah baik.. “

Video Sketsa Zulin Aziz Sempena Bulan Ramadhan, Memang Kelakar Sangat !!! Ad0ii Zulin Tak Pernah Tak Lawak ..

Farah Azleenda Binti Abdul Aziz atau lebih dikenali sebagai Zulin Aziz ialah seorang pelakon dan juga pelawak yang sangat dikenali di Malaysia. Seorang yang sangat positif dalam hidup, walaupun pernah melalui ujian berat sebelum ini.

Jika anda selalu  mengikuti laman Instagram Zulin, pasti anda tahu tentang sikap lawak yang terdapat dalam dirinya pada setiap video yang dikongsikan. Zulin mempunyai kemahiran dan bakat dalam berinteraksi banyak bahasa.

Selain itu, wataknya yang periang dan mesra bersama pengikutnya membuatkan dirinya sangat disenangi peminat. Ini membuatkan pengikutnya akan tertunggu-tunggu setiap video yang ingin Zulin kongsikan. Zulin juga gemar membuat video dubbing yang boleh membuat kita ketawa tidak kering gusi.

Menerusi entri terbaru Zulin Aziz di laman Instagram miliknya, Zulin telah memuat naik sebuah video. Video tersebut adalah sebuah sketsa mengenai perangai manusia yang acah-acah baik di bulan Ramadhan. Sketsa tersebut dilakonkan oleh Zulin Aziz sendiri bersama teman-temannya yang lain.

Terdapat tiga babak dalam sketsa tersebut yang dirangkumkan dalam satu video, bagi memberi pengajaran secara ringkas dan padat. Babak pertama mengenai beli baju raya di awal ramadhan, babak kedua mengenai kesabaran ketika menempuh ujian dan ketiga mengenai amalan bersedekah.

Sikap manusia suka tunj0k baik dihadapan orang tapi sebaliknya, diri sendiri pun berbuat j4hat. Sememangnya banyak berperanga1 begini. Nauzubillahiminzalik… Semoga kita d1jauhkan.

Sedikit sedutan dari sketsa tersebut:

Apa nih raya l4mbat lagi dah sibuk tunj0k baju raya, kita kena la fokus bulan puasa dulu..

Kita nih dalam bulan puasa kena banyak bersabar..

Nah sedikit duit belanja, boleh bagi kepada keluarga..

Foto-foto di atas adalah acah-acah baik dan kalau nak tahu apa yang berlaku disebalik acah-acah baik tu , jom tonton video di bawah sampai habis yer..

” Acah2 baik di bulan ramadan. Rinduuuu koranggg. “

Rata-rata pengikut dan peminat Zulin merasa terhibur dengan sketsa tersebut. Ini komen-komen mereka :

” Hahaha sy mmg suka tgk video2 akk bestttt. “

” Bagusnya cara zulin bahasa kan org….memang kite kdg2 mcm tu cume kite jer yg x sedar “

” Hahahahahha jahanam shoot par0di ni suma..sak1t o0ak hehehe zulin aziz “.

” Banyak pengajaran, terima kasih kak zulin aziz lucu dan belajar. “

” Tak pernah tak hib0rkan hati org. “

Sangat memberi pengajaran. Terima Kasih Zulin Aziz. Kami di Berita Kopak mendoakan Zulin supaya terus berjaya dan dipermudahkan segala urusan. Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Zulin Aziz by Berita Kopak.

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..