” Saya redha, apalah sangat diduga dengan sedikit ujian..”

Datin Berkongsi Gambar Imbasan Bayi Di Dalam Kand0ngan Dan INI Yang Dokt0r Katakan Tentang Kand0ngannya !!

Beliau seorang yang sangat disenangi ramai dan beliau juga seorang yang begitu merendah diri walaupun hidup dalam serba kemewahan. Siapa lagi kalau bukan Datin Shahida isteri kepada pemilik D’Herbs Holding Sdn Bhd iaitu isteri kepada jutawan terkenal Datuk Aliff Syukri.

Syarikat mereka memiliki pelbagai rangkaian produk kecantikan dan kesihatan yang begitu popular bukan sahaja di Malaysia malah turut dikenali di Singapura, Brunei dan Indonesia.

Pelbagai jenis jamu juga turut dihasilkan selain dari barangan kosmetik seperti gincu, pemerah pipi, bedak asas malah mereka juga menghasilkan jus minuman untuk kurus .

Umum mengetahui Datin Shahida telah mengalami pendar4han akibat kegug0ran kand0ngan beberapa hari yang lalu. Akibat dari itu Datin telah dimasukkan ke h0spital.

Sebentar tadi, Datin Shahida telah memuat naik sebuah foto di laman Instagram miliknya. Foto tersebut adalah foto sc4n bayi di dalam kand0ngannya. Datin Shahida berkongsi kegembiraan dan mengucap rasa syukur atas dugaaan yang beliau alami ini.

Menurut Datin Shahida lagi, walaupun satu sudah mengalami kegug0ran, tetapi yang satu lagi masih ada dan sangat-sangat sihat. Doktor memberitahunya kand0ngannya itu sudah mempunyai deny0tan jant0ng. Datin Shahida mengucapkan terima kasih kepada sahabat dan kenalan yang mendoakannya.

Datin juga berkata, beliau redha atas apa yang berlaku ini, kerana Allah sudah memberi pelbagai nikmat kepadanya sedangkan diluar sana masih ada lagi yang sedang berikhtiar untuk memiliki anak. Jadi, Beliau merasakan ini hanyalah dugaan kecil sahaja yang Allah bagi kepadanya.

Jom baca kapsyen yang diluahkan oleh Datin Shahida di bawah beserta foto sc4n bayi di dalam kandungannya.

” Alhamdulillah walaupun satu dah gug0r masih ada 1 lagi yg sangat2 sihat Dr kata…. dah ada deny0t jantung pun.Terima kasih sahabat yg mendoakan…. doakan anak saya sihat dalam kand0ngan sehingga waktu melahirkan nanti. “

” Saya redha je sebab saya percaya Allah bg saya byk nikmat anak saya ramai, sedangkan byk. lagi mereka2 yg ikhtiar nak hamil belum merasakan lagi. Sepatutnya saya bersyukur Allah limpahkan banyak rezeki untuk saya. Apalah sangat diduga dgn sedikit ujian. “

Rata-rata pengikut Datin Shahida mengucapkan tahniah dan mengutuskan doa. Ini komen-komen mereka :

” Tahniah datin..harap2 girl..add Ces ngan Minah kwn.”

” Sed1hnya tapi tk pe datin smua ade hikmah Mungkin yang satu ni bawa tuah dalam kluarga. “

” Gws datin n smoga kandungan sihat selalu. “

” Tahniah datin jaga kesihatan dan baby baik2 “

” Alhamdulillah smoga sentiasa didalam lindungan Allah.. Aamiinn..jaga kesihatan ya Datin. “

” Semoga datin n bby sihat sentiasa.take care datin. “

Alhamdulillah Tahniah Datin !!. Kami di Berita Kopak mendoakan Datin Shahida terus kuat dan sihat sepanjang mengandung dan dipermudahkan untuk melahirkan oleh Allah SWT hendaknya.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG  Datin Shahida by Berita Kopak.

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..