” Ker4s perot ketawa teng0k diorang ni melat4h.. “

Adoiii Tak Tahan Betul Tengok PS Mansur Ni Nyanyi Lagu Raya. Dia Punya ‘Feeling’ Mendayu-Dayu Sampai Jadi Macam Muka Ziana Zain. Yang Part Sedih Tu Memang Terbaek Laahh !!

Siapa yang tak mengenali PS Mansur seorang jurumekap artis yang pernah viral suatu ketika dahulu kerana aks1 melat4hnya yang melamp4u sewaktu di lapang sasar. Aksinya yang pengs4n seolah ditemb4k itu mengundang rasa kelak4r dikalangan penonton yang menonton video tersebut.

Ramai rakan artis yang sering mengus1k PS Mansur, antaranya adalah Fizz Fairuz, Kamal Adli, Nabila Huda dan ramai lagi. Terbaru PS Mansur terl1bat dalam rakaman untuk program Opoc0t Melat4h Raya Mega bersama rakan-rakan artis yang juga melat4h antaranya Ieda Moin, Nadya Syahirah, Din Lat4h dan ramai lagi.

Rancangan yang di hoskan oleh Datuk AC Mizal ini memang buat semua peminat tak sabar untuk menonton di musim raya nanti. Dalam video yang dik0ngsi melalui laman instagram milik  Daud Reny 46 ini, kelihatan PS Mansur yang dig4nggu rakan-rakan lat4hnya untuk menyanyi lagu Raya.

Sepenuh perasaan PS Mansur menyanyi sekali dengan reaks1 wajah seakan-akan Ziana Zain sedang menyanyi memang sangat menarik. Mari kita saksikan bersama-sama :

” Smpi s4kit la per0t ni bila tgk balik video @psmansur kene kac4u dgn kak @iedamoin79 smpi abg ‘D’ & yg lain pon turut trjeb4k melat4h bersama.. terbaik la OpOc0t MeLaT4H MeGa tahun ni.. “

” X sabar rasanya nk tggu raya ni. Nantikan OpOc0T MeLaT4H MeGa yg akan menggeg4rkan Malaysia pada HaRi RaYa nanti..”

” Tarian Panah4n berapiiii dari Abg ‘D’.. #lat4h #melat4h #viralvideo #viralvideos #viral #viralmalaysia #zonlawak #opoc0tmelat4hraya #opoc0tmelat4hmega2019 #opoc0tmelat4hmegaraya #m0tifviral “

Rata-rata peminat memberi komen untuk video yang kelakar ini, antaranya ialah :

” Hilang stresss aku tgok dorg ni.. tq made my day..”

” Boleh sambung2 pulak yeee “

” Hilang stresss aku….. hahahahah “

” Ape nak jadi gel4k tutup mulut nie.. adoiii esok siang laa tengok lg.. mcm ade yg x lepas laaa hahahahha.. “

” Knapaa smakin ter0kk nauu mlat4hh abg tu nak.. “

” B0sku always lagend hha. Baik ah hhu xD “

” Ker4s per0t tgk.. dok ulang2 ja ne..”

” Slalunya.. laki yg ske mnyak4t prempuan lat4h.. haha ni sbaliknya da..”

” Sak1t perut tengok aksi muka, yang tak tahan tu dia pun melat4h ada hati nak mengus1k kawan jugak hehehe memang kelak4r sungguh la “

Memang kelakar lah tengok aks1 mereka semua ni. Kami dari Berita Kopak mendoakan agar semua artis yang terlib4t di beri kesihatan yang baik dan kesemb0han daripada melat4h.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan Share..

Sumber : IG Daud Reny 46 by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..