Akhirnya Marsha Milan Dedah Sebab Kenapa Dia Dan Sherry Alhadad Tak Terpilih Untuk Watak Nur, Alahaiii Kesiannya !!

Marsha Milan Londoh atau lebih dikenali sebagai Marsha merupakan bek4s peserta pertandingan realiti Akademi Fantasia musim ke 3. Marsha yang berasal dari Tamparuli Sabah ini dilahirkan pada 6 Disember 1985. Selepas menyertai Akademi Fantasia, Marsha juga pernah menyertai AF Megastar 2017.

Selain dari menyanyi Marsha juga merupakan seorang pengacara dan pelakon. Antara Filem lakonan Marsha ialah Misi :1511, Saus Kacang, Senario The Movie Episod 2 : Beach Boy, Magika, 4 Madu dan banyak lagi. Drama lakonan Marsha antaranya Kerana Kirana, K0rban 44, Mega Sekeping Hati, Dottie, 3 Dara Kg.Com dan banyak lagi.

Marsha juga pernah mengeluarkan album nyanyiannya. Antara lagu-lagu popular nyanyian Marsha adalah Untuk Terakhir Kali, Yang Terbaik, Beb4skan, Bila, Selalu Milikmu duet bersama Randy Panggalila, Jujur Bilang Cinta,  H1lang, Sumandak Sabah, B1mbang dan banyak lagi.

Terbaru Marsha memuatnaik video mengatakan mungkin inilah sebabnya dia dan Sherry Alhadad tak dapat watak Nur, mari kita saksikan bersama :

” @jozlynnhanania Mungkin sebab scene ni la saya dan @sherry_alhadad tak dapat watak Nur tu.. selamat moreh semuaaaa… #ter0bekraya #b1mbangbymarshamilan #ostnur2 “

” Dia punya ulang cakap sedap tu sampai berkali-kali “

” sak1t per0t gel4k..adoi tiba2 jd besar “

Rata-rata peminat memberi komen utuk video ini antaranya ialah,

” Sak1t per0t gel4k “

” Aahahaaha all time fav “

” Oh My God!!! I miss your perang4i kakak “

” Aiyaaa sampai skrg sy tdk buli move on o ni kitaiii “

” Sak1t per0t gel4k.. adoi tiba2 jd besar “

” Hahaha ulang2 tengok.. Bod0 la dua org ni “

” Hahahahahhahahaha that’s why I love @marshamilan , very talented! #sumandaksabah “

” Hahahahah.. berdek4h g1la part last “

” Hahaha. Can’t st0p laugh1ng watching this. Budu la ba “

” NI SUMP4H LEGEND SAMPAI SKRG BERDEK4HHH “

” Hahahahahha ayooooooo berapa juta kali nak habaq ‘sedap’ tu… mak dah paham dahhhhh hahahaha l0qlaq la hang ni @marshamilan btw, good acting my dear friend “

” Mak sedap makkk hahahahahahahahahahah cte ni lagi hebat dari avengers terus berubah badan dalam beberapa suap je “

Heheheee memang kelak4r lah video yang dik0ngsi oleh Marsha ni. Kami dari Berita Kopak mengucapkan Selamat Berpuasa kepada Marsha Milan dan semoga berjaya dalam kerjaya seni.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan Share.

Sumber : IG Marsha Milan by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..