” Sekarang ni baby sayang, awak tu yang syait0nn.. Syait0nnnn.. “

Video Parodi Melet0p ‘BABY SAYANG’ Suami Kantoi Tak Puasa, Gandingan Bell Ngasri Dan Azza Elite, Memang Menjadi, Lawak Sangat Wehhh..Rug1 Tak Teng0k !!!

Nor Azzarima binti Zawari atau lebih dikenali sebagai Azza (Azza Elite) merupakan salah seorang daripada bekas anggota penyanyi Kumpulan ELITE , pelakon wanita , usahawan dan pengacara tv.

Azza pernah menjadi pengasas kumpulan Elite yang dianggotai Sasha Saidin, Abby Abadi, Watie dan Linda Rafar. Namun, Elite sudah pun berpecah apabila anggotanya membawa haluan sendiri. Azza pula ketika ini aktif sebagai pelakon dan pengacara.

Manakala Nasrizal @ Ngasrizal Ngasri juga dikenali sebagai Bell di Hospital Assunta, Petaling Jaya merupakan seorang pelakon, pengacara dan pelawak Malaysia. Beliau merupakan anak kepada penyiar terkenal, Ngasri Sain dan adik kepada Naszeli Ngasri serta abang kepada Anne Ngasri dan Darling Ngasri.

Kebelakangan ini, Azza dan Bell Ngasri seringkali bergandingan di dalam Parodi Meletop. Gandingan mereka berdua nampak sangat serasi dan kelakar.

Menerusi entri terbaru Azza di Laman Instagram miliknya, Azza telah memuat naik sebuah video parodi melet0p. Video tersebut telah memaparkan Azza dan Bell Ngasri membuat parodi ‘ Baby Sayang Mira Filzah ‘ tetapi telah diolah menjadi bentuk sketsa pendek malah memberi makna yang mendalam.

Parodi tersebut adalah Parodi melet0p part 2 yang telah dijayakan oleh Bell dan Azza Elite. Kali ini kisahnya mengenai ‘Baby Sayang Suami Tak Puasa Di Bulan Ramadhan’. Adoii kantoi la pulak makan nasi lemak ye baby sayang ….

Ini antara sedutan dari parodi tersebut :

Azza : Baby sayanggggg… awak tengok dekat mulut awak tu !!

Bell : Dua butir nasi.. Dua butir nasi ibarat dua titis peluh petani..

Bell : Tak nak membazir.. membazirkan amalan syait0n…

Azza : Sekarang ni baby sayang, awak tu yang syait0nn.. Syaitonnnn!!!!!

Ad0ii lawakla korang berdua nih… terus kenyang jadinya !!!

Jom tonton video parodi di bawah ni, mesti korang akan ulang-ulang tengok tau !!!!

Sila KLIK Simbol > di sebelah kanan untuk melihat sambungan video tersebut.

” K0rang x yah stress bulan romadhon !! nah tgk ni gel4k gel4k menahan lap0.. ku cub1t kalau tak posa amb0i dia biase diye..”

” Parodi melet0p part 2 baby syg suami x posa di bulan ramadhan terlek4t nasi di tepi mulut dia ckp ibarat pel0h petani katanya. “

” Bell Ngasri ,  wei jgn tag mira filzah wei. Atut kite sekarang ni awok tu yang syait0n.. syait0n. Parodi melet0p “

Rata-rata pengikut dan peminat Azza Elite merasa terhibur selepas menonton video Parodi Meletop tersebut. Ini komen-komen mereka :

” Haahaha mengeletek ati sy btl la kak azza zawari n abam bell. “

” Gel4k sampai h4us d buatnye. “

” Hahahaha! Dh mcm org g1la gel4k sorg2 tengah jln ni haa bebi sayang ooii azza zawari u made my day. “

” Hahahad0iiii…. cramp per0t acik tergel4k “

” Hahahaha..Boleh buat release tensi0n. “

Tahniah Azza dan Bell Ngasri kerana menjayakan Parodi Meletop. Kami di Berita Kopak ingin mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa, semoga mendapat keberkatan di bulan yang mulia ini. Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Azza Zawari by Berita Kopak.

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..