” Itu macam tamp0r je tu. Macam buat Anas je tu. Kelak0r lah Papa ni.. “

Gelagat Fattah Anas Ketika Papa Mengurut Kakinya Buat Ramai Terhibur. Part Cakap Macam Orang Tua Tu Paling Kelakar !!

Nama Fattah Anas tidak perlu diperkenalkan lagi. Rata-rata rakyat Malaysia mengenali si cilik yang baru berusia3 tahun ini sejak videonya menjadi ‘kucing’ di dalam sangkat menjadi viral pada tahun lepas.

Sejak itu Anas dan Papanya, Muhamad Firdaus, sering dijemput untuk menjadi tetamu undangan dalam program televisyen dan radio seperti Meletop, Motif Viral, Radio Kool FM dan banyak lagi.

Populariti Anas semakin menyerlah dan Anas kini mempunyai ramai peminatnya yang tersendiri seperti seorang selebriti. Sehingga kini, akaun instagram Anas memperolehi seramai 669 ribu pengikut yang sentiasa menanti ‘update’ terkini setiap hari.

Papa Anas juga tidak ‘lokek’ berkongsi video-video menarik aktiviti harian Anas. Video-video Anas biasanya mendapat banyak ‘likes’ dan komen setiap kali dimuatnaik. Rata-rata netizen sangat terhibur dengan keletah Anas dan ger4m dengan kecomelannya.

Menerusi akaun Instagram, Papa Anas memuatnaik video Anas yang sedang bermain dan tiba-tiba s4kit kaki. Papa Anas menawarkan diri untuk mengurut kaki Anas.

Apa yang menariknya, perbualan Anas bersama Papanya mencuit hati ramai netizen. Nasiblah Anas, dapat Papa kuat menyak4t. Alahai serius kelakar !!

Rata-rata mengatakan Anas seorang budak yang bijak dan bercakap seperti orang dewasa. Memang pandai berkata-kata.

Jom tonton video penuh di bawah :

” ADA YANG NAK DAPATKAN URUTAN BAT1N BOLEH DM @papadaoz .. Sebelum tu boleh FOLLOW dulu ye @papadaoz.. “

” Kalau tersenyum tengok video ni , ok anda wajib komen .. komen la ape pun.. kalau malas , emoji je.. “

” JANGAN LUPA SHARE DAN TAG SUPAYA KAWAN2 YANG LAIN DAPAT TENGOK JUGAK.. “

Rata-rata netizen terhibur dengan gelagat Anas. Antara komen-komen netizen :

” ‘Kelako lah papa ni’ Hahahahahahahah dia tak tahu dia pun kelakar. like father like sonz.. “

” Ya Allah budak kecik ni ckp mcm org tua. Bijaknya.. “

” Allahu bijak sgt Anas ni. Syukur alhmdulillah dikurniakn ank yg bijk pndai. Da boleh jadi kwn papa Anas ni sbb ckp mcm org dewasa dah. Love u dear Anas

” Part dia ckp ‘Kelako la papa ni” dh mcm org dewasa dh.. sungguh bijak. Selamat berpuasa ye anas dn kluarga.. “

” Hahahahahahah cakap mcm org tueeeee!!! Penat aku gelak! Sis terhiburlah dgn Anas banyak akal ni. Petah berkata2! I like it! Papa Anas mmg kelakarlah. Lawokkk. anas baru tau kaaaa? Ya Allahhhhh! “

” Anas ni bijak la.. makin besar makin comel.. papa pun dok melayan je.. haha.. “

” Tak jemu2 tgk anas ni hehe lawak mcm papa dia.. “

” Mulut cerdik sgguh… Hahahaha… Tersenyum sorg.. “

” Hahahahah tu mcm tampo je tu…. mcm buat anas je tu…. how cute u are baby bambam…. hahahah papa punnnnn meminta tau… “

Alahai Anas, kenapa lah awak comel sangat? Admin pun masih tak boleh nak move on dari menonton video-video Anas bermula dari video viral Anas yang jadi ‘meow’ tu. Rasanya ramai yang macam admin kan ? Baik korang mengaku.

Apa-apa pun, kami di Berita Kopak mendoakan Anas membesar dengan sihat dan bijak, menjadi insan berguna dan berjaya di dunia dan di akhirat. Amin. Teruskan menceriakan hari-hari kami dengan keletah Anas yang comel itu ok. By the way, Anas dah jadi abang sekarang ini. Tahniah abang Anas !!

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fattah Anas by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, adalah dilarang sama sekali..