” Hahahaa.. keras per0t gelak.. I Buruf pun boleh lah..”

Video Yang Dikongsi Mua Bella : Seorang Lelaki Menyanyi, Tapi Sebutan Lelaki Itu Buat Juri Terkejot.. Ad0ii Boleh Kemurongan !!!

Nur Nabila Zulyadaini atau dikenali sebagai  Mua Bella yang viral di laman sosial Facebook berikutan kepetahannya berinteraksi dalam sesi tutorial solekan itu , sebenarnya mempunyai hati yang sangat mudah tersentuh.

Cara Mua Bella merias sudah cukup membuatkan ramai terpesona, di samping sangat suka berkongsi tips solekan kepada pengikutnya, malah seorang yang sentiasa mesra. Tidak hairanlah  Mua Bella mempunyai pengikut yang ramai di laman sosial Facebook dan juga Instagram.

Wanita kacukan Turki-Melayu ini yang juga pemilik laman Facebook ‘Makeup By Bellaz’, berkata suaminya, Anuar Ahmad, tidak putus-putus memberi semangat untuknya meneruskan minat dalam bidang itu yang dipupuk sejak tiga tahun lalu.

Dan kini Bella sudah pun menjadi jurusolek yang disegani ramai.

Mua Bella seringkali memuat naik cara tatarias di laman Facebook dan Instagram miliknya. Tapi kali ini Mua Bella telah memuat naik sebuah video yang agak berbeza dari kebiasaanya.

Video tersebut memaparkan seorang lelaki berkulit hitam sedang menyanyikan sebuah lagu berjudul I Believe I Can Fly nyanyian R. Kelly iaitu penyanyi dari Amerika dan juga bekas pemain bola keranjang profesional.

Apa yang menarik dalam video tersebut, Lelaki tersebut hadir ke satu uji bakat dan memilih untuk menyanyikan lagu tersebut. Dan apa yang menghiburkan adalah apabila, lelaki tersebut menyebut I belive menjadi sebutan yang sangat berbeza, menyebabkan juri-juri terkejut dan tidak memahami apa yang disebut olehnya.

Sedikit sedutan dari video tersebut.

I can do another song.. I Buruf I can Fry..

Juri tidak memahami apa yang lelaki itu sebutkan .

Juri : Huh ??..spell it ..

Let me sing up…

Haaa.. kalau nak tahu apa reaksi juri selepas itu, boleh la tonton sampai habis pada video yang dikongsikan di bawah ini :

” Hiburan pagi… Kerass perut, I burufff pon boleh .”

Rata-rata merasa terhibur dengan video yang dikongsikan oleh Mua Bella. Ini komen-komen mereka :

” Dah mcm jamp1 ser4pah…. ad0iiii…I buruf I can fryyyy…tersamp0k sudaaa. “

” Mamp0ihhhhh… kera1h peqhottt… buruf pn…. boleh laaaa deyyy “

” Toink Toink confident tu yg penting tuh “

” Hahaha.. Ni memg lawak “

” Terhib0r sungguh “

Terima kasih Bella atas perkongsian video yang menghiburkan ini. Kami di Berita Kopak ingin mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa kepada Bella, semoga puasa kali ini memberi seribu rahmah kepada Bella sekeluarga hendaknya.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Mua Bella by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..