” Amb0ii Mat Yip, ingat gegirl mana la tadi .. “

Video Gelagat Syeriv Samheizy Anak Syatilla Melvin Memakai Baju Perempuan, Cur1 Perhatian Peminatnya, C0mel Ter0k Nih !!!

Sheriv Samheizy adalah anak kepada pasangan pelakon yang dikenali di Malaysia iaitu Shaheizy Sam dan juga Syatilla Melvin. Sheriv Samheizy yang mempunyai 928 ribu pengikutnya di Instagram, seringkali memuat naik gelagat dan keletahnya yang comel untuk tatapan peminatnya.

Ayahnya pula Shahiezy Sam Bin Abdul Samad merupakan seorang pelakon popular yang lahir pada 4 September 1982.  sudah berkecimpung dalam dunia seni sejak zaman remajanya lagi. Seawal usia 12 tahun Sam sudah muncul untuk filem pertamanya berjudul Sama Tak Serupa bergandingan dengan pengacara popular Datuk Aznil Hj Nawawi.

Namun nama Sam tidak begitu mel0njak ketika itu. Selepas menduduki peperiksaan PMR Sam sekali lagi berlakon untuk drama Pa’e dan drama inilah yang mel0njakkan kembali nama Sam dipentas dunia lakonan.

Pada 8 Feb 2016 Sam telah mendirikan rumahtangga bersama seorang pelakon wanita terkenal iaitu Syatilla Melvin setelah 6 tahun bercinta.

Menerusi entri terbaru di laman Instagram milik Sheriv Samheizy, dua buah video telah dimuat naik. Video tersebut memaparkan Sheriv atau panggilan manjanya Mat Yip memakai baju adiknya Samira. Mat Yip memakai gaun pendek berwarna merah jambu.

Kedengaran ibunya Syatilla Melvin tidak dapat menahan gelak kerana melihat kecomelan Mat Yip memakai baju adik perempuannya itu. Mat Yip nampak seronok berlari ke hulu dan ke hilir dengan memakai baju tersebut.

Sedikit sedutan dari video tersebut :

Mat Yip berlari-lari dengan seronoknya bila dipakaikan baju tu.

Syatilla Melvin : Alaaaaa comelnya !!! comelnya pakai baju tu

Syatilla Melvin : OOoo…apa la awak nihhhh…haaaahaaaa

Haaa..korang rasa comel tak Mat Yip ???

Try tengok part last sekali, Mat Yip ket0k ibunya dengan kepala dinasour tu ..Ad0ii la Mat Yip sian ibu..

JOm tonton video di bawah ni ye :

” Tak tau la angin apa tiba2 nak pkai baju adik dia. Mungkin dia nmpak lain dari collection dia. “

Rata-rata peminat dan pengikut Syeriv memuji kecomelannya memakai baju adiknya itu.

Ini komen-komen mereka :

” YaAllah ku ingt adik mat yi td, x kn udoh bes0r adiknya hahahahaha. “

” Hahahaha. Nmpak gegirl. Kot adik dia pkai nnty sebijik camnyh. “

” Lorrr … syeriv ke . ingtkan dak pompuan mana tadi .”

” Teng0k ni comel ter0k weiiii. “

” C0mel plak pkai bju p0mpuan. “

Alolooo.. comel kan Mat Yip pakai baju adik perempuannya itu. Sekadar suka-suka sahaja..jangan la ambil serius sangat ye k0rang.

Kami di Berita Kopak mendoakan Syeriv Samheizy atau Mat Yip membesar dengan sihat dan berjaya di dunia dan di akhirat. Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Syeriv Samheizy by Berita Kopak.

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..