” Ad0ii la, bila teng0k video ni, rasa nak sahur lagi sekali.. “

Video Kanak-Kanak Menyanyi Penuh Perasaan Yang Dikongsikan Oleh Azhan Rani Ini, Buat Ramai Yang Terjaga dari Sahur !!!

Nama yang tidak asing lagi dalam dunia seni tanah air, Azhan bin Abdul Rani atau lebih dikenali sebagai Azhan Rani merupakan seorang pelakon lelaki Malaysia, berasal dari Tanjung Karang, Selangor. Memulakan kerjaya awalnya dalam bidang lakonan menerusi drama radio, beliau terkenal dengan peranan di televisyen dan filem.

Penglibatan pertama Azhan dalam bidang seni ialah menerusi drama radio bermula pada 2004, ketika berusia 28 tahun, di mana ketika itu hasrat beliau sekadar ingin mencuba dan mengetahui bagaimana drama radio dilakukan.

Sepanjang tempoh itu, beliau telah menjayakan sebanyak 100 drama radio. Penglibatan pertama Azhan dalam bidang seni ialah menerusi drama radio bermula pada 2004, ketika berusia 28 tahun, di mana ketika itu hasrat beliau hanya sekadar ingin mencuba dan mengetahui bagaimana drama radio dilakukan.

Pelakon berbakat besar ini seringkali memuat naik video dan foto untuk dikongsikan kepada semua pengikutnya. Kebiasaanya Azhan Rani akan memuat naik video berkaitan dengan penggambaran drama yag dilakonkannya, tetapi kali ini agak berbeza.

Menerusi entri terbarunya di lamam Instagram miliknya, Azhan Rani telah memuat naik dua buah video. Video yang pertama Azhan Rani menunjukkan OST( Original Sound Track ) Nur 2 : Tetap Aku Nyanyian Megat dan Amylea.

Manakala  untuk video yang kedua pula memaparkan seorang kanak-kanak perempuan sedang menyanyi lagu yang berjudul Tetap Kamu.

Apa yang menariknya kanak-kanak perempuan tersebut menyanyikan lagu dengan pen0h penghayatan dan keyakinan yang tinggi. Menurut Azhan Rani, sekiranya sesiapa yang susah nak bangun sahur boleh menonton video tersebut. Pastikan set pada volume paling maksimum.

Sedikit sedutan dari video tersebut :

Video yang pertama : Megat sedang menyanyi

Video yang kedua : kanak-kanak perempuan ini pula yang menyanyi lagu tersebut.

Pada awalnya nampak tenang sahaja..

Dah mula penghayatannya…

Ya ampunn.. sampai muncung-muncung mulut dan pejam mata menyanyi.

Jom tonton sendiri bagaimana adik ini menyanyi pada video di bawah :

Sila KLIK simbol > untuk melihat adik yang comel ini menyanyi ye..

” Aku ni dah sahur.. esok nak bangun awal pagi.gatal scroll ig ni nampak video ni.. rasa nak sahur lagi sekali pulak.. “

” Ada siapa2 kat rumah korang yang liat nak sahur ko suruh dia tengok video ke 2 tu.. volume set paling maximum siap2. “

Rata-rata pengikut Azhan Rani memuji kecomelan dan sangat menghayati ketika menyanyi. Ini komen-komen mereka :

” Ya Allah… feeling ab1sss si comey niii!! Kemain diaaa. “

” Comelnya dia nyanyi…penuh dgn perasaan. “

” Geram makcik tgk kamu nyanyi, wahai anak yg comel. Pen0h perasaan,kamu nyanyi hahaha “

” Hahahahaha yg penting confident dik. “

” Cute adek tuh. menghayati betul. “

” Alolololololo. .comelnya. ..feel betul…alam sahur azhan rani “

Namun begitu ada juga yang mengatakan dengan menonton video ini, anak mereka mudah untuk bangun sahur. Ini pula komen-komen mereka :

” Betul2 bangun anak kita yang tengah tidur bang dengar kawan dia nyanyi “

” Haha alhamdulillah. Video ni dah bantu kejutkan anak utk bangun sahur dan pi skolah dgn mudah “

” Terkejut saya abang, terus segar mata untuk bangun sahur !!. “

Terima kasih la Azhan Rani kerana menhiburkan hati kami dengan perkongsian video tersebut. Kami di Berita Kopak mendoakan Azhan Rani sentiasa di dalam lindungan Allah dan semoga memperolehi keberkatan di bulan yang penuh rahmat ini. Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Azhan Rani by Berita Kopak.

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..