” Lagi dijer1t lagi kuat la dorang melat4h ” – Kata Datuk AC Mizal Hari-Hari Usik Diaorang , Akhirnya Aku Yang Kena Belas4h Dengan Pelat4h Ni !!

Melatah adalah kebiasaan yang tiada kaitan dengan penyak1t sebaliknya dipercayai berkait rapat dengan fungsi sistem sar4f pusat, psikol0gi dan s0sial.  Apabila diserg4h sistem saraf bahagian tengah 0tak terganggu lalu menyebabkan mereka terkej0t sehingga melat4h.

Apabila kita melihat gelagat orang melat4h secara langsung kita akan ketawa dengan aks1 mereka yang seolah-olah lupa diri itu. Semakin banyak mereka melat4h semakin seronok kita akan mengus1knya. Kadang-kadang sampai penat si pelat4h kerana asyik melat4h.

Begitu juga dengan pengacara terkenal Datuk AC Mizal yang selalu mengus1k artis-artis yang melat4h. Pelbagai aksi lat4h dari artis-artis tersebut yang berjaya mencu1t hati penonton.

Terbaru Datuk AC memuatnaik video akhirnya beliau pula yang kena belas4h akib4t mengus1k pelat4h.

Makin bertambah kelakar apabila latah meraka berjangk1t dan semua sekali telah belasah Datuk AC dalam keadaan lat4h. Mari kita saksikan video yang kelakar ini bersama-sama :

” Hari2 usik diaorg , akhirnya aku yg kena belas4h dgn pelat4h ni.. Tengok raya nanti #opoc0tlatahmega “

” Hahaha…. kesian Dato’ AC kene belas4h “

Rata-rata peminat memberi komen untuk video ini, antaranya ialah :

” Nadya shahera npk sngt bt2 melat4h.. “

” Sya kesian la npak mereka yg kuat melat4h ni.. “

” Lawakkk dh0hhh !!!! “

” Mari lah kto suko pulok thun ni.. “

” Hahaha part c1um gel1.. “

” Ahahahaha…. letih dorg ni.. melat4h tu letih.. “

” Bul1-bul1 manja aje.. “

” Lg dijer1t lg kuat la dorg melat4h.. “

” @emyliadac kesian nya dac kena bul1 apa janji terhibur selamat menyambut ramadan dari p.minat dac kini dan selamanya.. “

” Hahahaha kena wrestl1ng dato.. “

” Ter0k kena tu Dato @emyliadac.. “

” Hahahahaha tq dato ac @emyliadac for this video! U made my day! Hahahahaha.. “

” @pok.jak89 bah4m selipar terusss.. “

” Hahahah rasakan dato.. “

” Hahahah…. lucu laa dia org ni@emyliadac.. ” 

Memang kelakar betul lah aks1 mereka semua ini, tak sabar nak tunggu siaran rancangan Opoc0t Melatah Mega ini. Kami dari Berita Kopak mendoakan semoga semua yang terlibat dalam rancangan ini terus berjaya dalam karier masing-masing.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan Share.

Sumber : IG Datuk Ac Mizal by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..