” Haa tu la Dato AC kacau lagi, kan dah kena pat0k…”

Akibat Selalu Mengganggu Orang Melatah Akhirnya Datuk AC Mizal Kena Pat0k ‘Ular’ !!

Siapa yang tak kenal pengacara popular Datuk AC Mizal atau nama sebenarnya Mizal Bin Dato’ Zaini. Selain dari mengacara Datuk AC juga merupakan seorang penyanyi, pelakon dan juga pelawak. Datuk AC lahir pada 21 Disember 1971 dan berasal dari Johor Bahru.

Datuk AC mula aktif dalam dunia seni pada tahun 1991 bersama kumpulan 4u2c. Lagu-lagu popular kumpulan 4u2c antaranya ialah Fiona, I Miss u, dan lagu Raya popular dari mereka berjudul Bergema Takbir Di Pagi Raya.

Datuk AC telah berkahwin dengan Datin Amelia Rosnaida pada tahun 2004 dan mereka telah dikurniakan dua orang cahayamata. Datuk AC juga pernah menjadi pengacara untuk program realiti Akademi Fantasia, Raja Lawak, Raja Lawak Mega dan Super Spontan.

Terbaru Datok AC telah menjalani penggambaran untuk program Raya iaitu Opoc0t Melatah Mega 2019, sebelum ini Datuk AC sentiasa menyakat artis-artis yang melat4h tetapi akhirnya beliau pula yang terken4.

Mari kita saksikan gelagat Datuk AC yang dipat0k oleh ‘ular-ular’ yang melatah :

” Akhirnya ular pat0k saya , hiburan petang sebelum berbuka, Selamat Berbuka smua #opocotmelatahmega2019 #opocotmelatahmega “

” Haa.. tu la Dato ACc.. kac4u lg… kan dh kena pat0k.. “

Rata-rata peminat memberi komen menarik untuk video ini, antaranya adalah :

” Haa.. tu la Dato AC.. kacau lg… kan dh kena pat0k…”

” Aduhhhaiii Dato… Mat1 lhh nakkk… “

” Nsb kena patuk bukan kena puk0l.. “

” Kene pat0k ulo.. “

” Dasyat btoi diorg pnye tahap lat4h.. tatutttt.. “

” Pemimpin anak ted0ng ade tu, baik gi hspital cek.. “

” Mcm kene ur0ng semut dato.. “

” Hahaha… pat0kan x bbisa tu mem… “

Memang kelakar lah tengok mereka ni melat4h. Masing-masing nak Pat0k Datuk AC. Kami di Berita Kopak mendoakan rancangan ini berjaya manarik minat penonton dan menjadi trending.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan Share.

Sumber : IG Datuk AC Mizal by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..