” Tolong doakan kandungan isteri saya selamat.. “

Dugaan 2 Ramadhan, Datuk Aliff Syukri Dedah Datin Shahida Mengalami Pendarah4n Dan Mengand0ng Bayi Kembar !!

Datin Shahida atau nama sebenarnya Nur Shahida Mohd Rashid merupakan isteri kepada Jutawan Kosmetik Terkenal iaitu Datuk Aliff Syukri. Datin Shahida seorang yang sangat merendah diri dan baik hati. Datin Shahida sentiasa disenangi ramai.

Datin Shahida pernah menganggotai kumpulan Nasyid Solehah selain itu Datin Shahida juga pernah menjadi model iklan komersial untuk Jenama Sunsilk. Pertemuan antara Datin Shahida dan Datuk Aliff Syukri ketika mereka sama-sama bekerja di Syarikat milik Bonda Rozita.

Datin Shahida dan Datuk Aliff Syukri memiliki empat orang cahaya mata dan seorang anak angkat perempuan. Terkini menerusi laman Instagram milik Datuk Aliff Syukri beliau telah memuatnaik video Datin Shahida telah dimasukkan ke hospital.

Datuk Aliff juga memberitahu bahawa Datin Shahida mengand0ng dan kini Datin Shahida mengalami pendar4han yang banyak. Beliau meminta untuk semua peminat mendoakan kesihatan isterinya serta dua bayi kembar di dalam kandungan Datin Shahida.

Mari kita saksikan video ini bersama :

” Impian yg tak tercapai.. tolong doakan kand0ngan isteri saya selamat.. Dugaan 2 ramadhan.. sy sengaja nak rahsiakan Isteri saya tgh pregnant nak buat suprise kat smua…..”

” Tapi duga4n mungkin stresss dgn keadaan semasa baru2 ni dimana byk pihak membesar2kn…”

” Dan mungkin sbb tu berlaku pendar4han yg agak banyak dan mungkin mengalami kegugur4n.. bila scan2 pula Dr bgtau baby kembarr.. ya Allah sygg yaaa… “

” Mudahan kedua2 anak saya dalam. kand0ngan selamat.. doakan ya semua sahabat ig dan fb…. mudahan dipermudahkan segala urusan.. doa kalian amat saya hargai..”

” Tudung wife sy dari @cloverush baju sy dr @as.legacymalaysia “

View this post on Instagram

impian yg tak tercapai😥😥😥 . . tolong doakan kandungan isteri saya selamat..😰😰😰Dugaan 2 ramadhan . . . sy sengaja nak rahsiakan Isteri saya tgh pregnant nak buat suprise kat smua….. tapi dugaan mungkin stress dgn keadaan semasa baru2 ni dimana byk pihak membesar2kn… dan mungkin sbb tu .. berlaku pendarahan yg agak banyak dan mungkin mengalami keguguran.. bila scan2 pula Dr bgtau baby kembarr.. ya allah sygg yaaa 😭…. Mudahan kedua2 anak saya dalam. kandungan selamat.. doakan ya semua sahabat ig dan fb…. mudahan dipermudahkan segala urusan😔 doa kalian amat saya hargai.. . . tudung wife sy dari @cloverush baju sy dr @as.legacymalaysia

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

” Semoga ibu dan anak dlm kand0ngan sehat dan dilindungi Allah s.w.t… apa2 pon tahniah dato dan datin..”

” Alhamdulillah dato.. semoga semuanya dpermudahkan.. In Shaa Allah.. amin..”

Rata-rata peminat memberi doa untuk Datin Shahida dan Datuk Aliff serta bayi mereka, antaranya :

” Yaa Allah semoga Selamat semuanya ida and shukri “

” Allahu. Semoga Datin cepat semb0h and takde apa apa berlaku pada Datin & baby kembar “

” Tahniah dato n datin…semoga bby baik2 aja kat dlm tu.. x sabar nk tggu twinsss keluar..”

” Tahniah dato & datin, semoga kand0ngan datin selamat baby pon sihat hendak ny amin “

” Semoga datin sihat dan dipermudahkan segala urusan.. Tahniah dato.”

” Ya Allah Ya Tuhan ku… kau permudahkan la urusan dato n datin… semoga kand0ngan datin baik2 Dan sentiasa dilindungi Allah SWT… aamiin “

” Banyaknya bersabar dato..semoga datin n kand0ngannya selamat..Aamiin “

” Alhamdulillah.. tahniah dato.. semoga dipermudahkan dan.diberi kesihatan yg baik.”

” Alhamdulillah. Tahniah dato dan datin! Semoga dimudahkan buat datin “

” Alhamdulillah ya datuk..moga kand0ngan datin sehat sentiasa “

” semoge datin cepat semboh…jangan stresss2 yew…saye doakan semoga Allah permudahkan segala urusan dato dan datin…. amen “

” Alhamdulillah, makin murah rezeki dato.. moga datin dan kand0ngan sihat “

” Tahniah Dato n Datin… smoga Allah permudahkan sgala urusan, smoga kand0ngan datin sihat2 jerr “

Semoga Datin Shahida dan Datuk Aliff Syukri sentiasa bersabar dengan dugaan yang dihadapi. Kami dari Berita Kopak mendoakan agar Datin dan bayi kembar sentiasa sihat dan dipermudahkan segala urusan.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan Share.

Sumber : IG Datuk Aliff Syukri by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..