Video Fattah Anas Buat Bunyi Haiwan Buat Ramai Terhibur

Part Buat Bunyi Ikan Tu Serius Paling Kelakar. Ad0iii.. Berdekah-Dekah Gelak Wehhh !!

Nama Fattah Anas tidak perlu diperkenalkan lagi. Rata-rata rakyat Malaysia mengenali si cilik yang baru berusia3 tahun ini sejak videonya menjadi ‘kucing’ di dalam sangkat menjadi viral pada tahun lepas.

Sejak itu Anas dan Papanya, Muhamad Firdaus, sering dijemput untuk menjadi tetamu undangan dalam program televisyen dan radio seperti Meletop, Motif Viral, Radio Kool FM dan banyak lagi.

Populariti Anas semakin menyerlah dan Anas kini mempunyai ramai peminatnya yang tersendiri seperti seorang selebriti. Sehingga kini, akaun instagram Anas memperolehi seramai 669 ribu pengikut yang sentiasa menanti ‘update’ terkini setiap hari.

Papa Anas juga tidak ‘lokek’ berkongsi video-video menarik aktiviti harian Anas. Video-video Anas biasanya mendapat banyak ‘likes’ dan komen setiap kali dimuatnaik. Rata-rata netizen sangat terhibur dengan keletah Anas dan ger4m dengan kecomelannya.

Menerusi akaun Instagram, Papa Anas berkongsi video Anas yang sedang menyanyi lagu Di Matamu nyanyian asal Sufian Suhaimi. Apa yang menariknya, Anas memakai headphone di pipi pau nya itu bukannya di telinga seperti kebiasaannya dipakai.

Selepas menyanyi, Papa Anas meminta Anas untuk membuat beberapa bunyi haiwan, tapi yang lagi menariknya bila Anas buat bunyi ikan. Amboi begitu sekali, sampai berdekah-dekah dibuatnya.

Jom tonton video di bawah :

” PART LAST @papanas25 dipatuk sn4ke.. “

Rata-rata netizen terhibur dengan gelagat Anas. Antara komen-komen netizen :

” Eh bukan pakai kat telinga ke. Kenapa pakai kat pipi.. “

” Kalau aku jd papa dia pon tak tahan jawapan dia. Bunyi ikan ‘ikan kekek mak iloi2’ mau aku ram4s perut dia hahahahah ger4m nye lahai akai pnjg btul.. “

” Meow, teringat dia waktu dlm sangkar dulu. Hehehe.. “

” Bunyi ikan, comeyy sngtt budk nii.. “‘

” Telinga kat tepi kepala dik bukan tepi pipi, tahu je pipi tu besoo.. “

” Bunyi ikan .. ikan kekek mat iloi2. u make my day anas… comei sokmo.. ger4m.. “

” Hahahahaha pagi pagi dah buat hal budak kecik ni.. “

” Bunyi ikan tu paling win.. “

Alahai Anas, kenapa lah awak comel sangat? Admin pun masih tak boleh nak move on dari menonton video-video Anas bermula dari video viral Anas yang jadi ‘meow’ tu. Rasanya ramai yang macam admin kan ? Baik korang mengaku.

Apa-apa pun, kami di Berita Kopak mendoakan Anas membesar dengan sihat dan bijak, menjadi insan berguna dan berjaya di dunia dan di akhirat. Amin. Teruskan menceriakan hari-hari kami dengan keletah Anas yang comel itu ok. By the way, Anas dah jadi abang sekarang ini. Tahniah abang Anas !!

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fattah Anas by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..