” Avengers EndG4me versi Malaya..Yang last tu paling win!.. “

Video Aveng3rs Endg4me Cast Yang Di Muat Naik Oleh Norman Hakim, Memang Best, Hahahaha Maya Karin capt4in M4rvel Sama Padan !

Aveng3rs Endg4me adalah filem superhero Amerika 2019 berdasarkan kumpulan superhero Marvel Comics the Avengers, yang dihasilkan oleh Marvel Studios dan diedarkan oleh Walt Disney Studios Motion Pictures.

Ia adalah sekuel untuk The Aveng3rs 2012, Avengers: Age of Ultr0n dan Aveng3rs 2018: Per4ng Infiniti, dan filem ke-22 dalam Marvel Cinematic Universe (MCU), sebagai kesimpulan kepada Infinity Saga. Filem ini diarahkan oleh Anthony dan Joe Russo, yang ditulis oleh Christopher Markus dan Stephen McFeely.

Filem ini menampilkan pelakon  Ensamble termasuk Robert Downey Jr., Chris Evans, Mark Ruffalo, Chris Hemsworth, Scarlett Johansson, Jeremy Renner, Don Cheadle, Paul Rudd, Brie Larson, Karen Gillan, Danai Gurira, Bradley Cooper, dan Josh Brolin.

Dalam filem ini, ahli-ahli Avengers dan sekutu mereka yang masih hidup bekerja bersama untuk membetulkan semula ker0sakan yang disebabkan oleh Thanos dalam Perang Infiniti.

Bahang filem Aveng3rs Endg4me masih lagi belum berakhir. Kehang4tannya masih lagi terasa sehingga ramai yang membuat parodi dan juga versi ala Aveng3rs Endg4me ini.

Terbaru, Norman Hakim telah memuat naik sebuah video di laman Instagram miliknya. Video tersebut memaparkan watak-watak dalam Aveng3rs Endg4me yang diubah kepada Aveng3rs versi pelakon-pelakon di Malaysia.

Antara pelakon-pelakon yang disamai dan bersesuaian dengan watak-watak Aveng3rs Endg4me tersebut ialah Norman Hakim, Zul Ariffin, Scha Al-yahya, Fattah Amin, Zul Yahya, Zamarul Ariffin dan ramai lagi.

Apa yang menarik pada video tersebut adalah artis yang disesuaikan dengan watak Groot itu menjadi tumpuan. Ramai yang kata tidak sesuai. Manakala Maya karin pula sangat sesuai dengan watak yang disamai tersebut.

Kalau nak tahu siapa artis yang disamai dengan Groot dan Maya karin pula disamai dengan watak siapa boleh tonton video di bawah nanti.

Di bawah ini adalah di antaranya :

Norman Hakim memegang watak Ir0n Man.

Amy Mastura memegang watak May Parker.

Ropie pula sebagai Drax.

Haa.. nak tengok pelakon kesayangan anda semua pegang watak siapa..

Jom tonton video di bawah :

” Avengers End Game versi Malaya..the last 2 paling win! K0rang rasa? “

Rata-rata pengikut Norma Hakim bersetuju degan watak yang digandingkan, tetapi yang paling sama adalah Maya Karin. Ini komen-komen mereka :

” Haahhaa..2 last tu ada dlm listing ke.. “

” Nak jugakkkk xpe kita sokong hahaha “

” Hahahaha maya karin captain marvel sama padan! “

” Hulk tu xberapa kene heheheeh “

” Maya karin plg padannnn..dr first tgk capt marvel trs nmpk iras maya karin msa tuh “

Filem yang hebat semestinya datang daripada pelaokn-pelakon yang hebat. Begitu juga di Malaysia, kita mempunyai pelakon-pelakon yang sangat berbakat. Tidak mustahil suatu hari nanti kita boleh bersaing dengan filem-filem antarabangsa seperti filem Avengers Endgame ini.

Kami di Berita Kopak mendoakan semoga pengarah filem, penerbit dan pelakon-pelakon di Malaysia berjaya menghasilkan filem terbaik untuk tontonan rakyat Malaysia yang rata-rata meminati filem aksi ini. Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Norman Hakim, Avengers by Berita Kopak.

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan.