Wanita Di Kampung Ini Berlumba-Lumba Untuk Menjadi Gem0k Kerana Wanita Yang Memiliki Lemak Berlapis-Lapis Dianggap Sangat Cantik Dan Menjadi Rebutan Serta Tarikan Para Lelaki Di Sini !!

Seperti kita ketahui ramai wanita yang ingin mendapatkan bentuk badan yang kurus kerana bagi wanita, jika badan kurus segala penampilan akan kelihatan menawan. Tetapi berlawanan dengan tempat di Thailand ini.

Sebuah kampung di Phuket, Thailand, mempercayai kepercayaan semakin gem0k wanita, ianya semakin cantik dan menarik pada pandangan lelaki!

Menurut penduduk di kampung tersebut, wanita yang gemuk dan memiliki lemak berlapis-lapis akan dianggap ” wanita cantik “.

Lelaki-lelaki di kampung ini pun berusaha mencari wanita gemuk sebagai pasangan! Semakin gemuk bagi mereka semakin menawan. Boleh dikatakan rata-rata wanita di kampung tersebut mempunyai berat badan 100KG ke atas.

tetapi yang paling mengejutkan adalah, wanita dikampung tersebut yang kebanyakkannya gemok akan dilayan seperti ratu dan tidak melakukan sebarang kerja. semua kerja dilakukan oleh kaum lelaki. Memasak, membasuh baju, mengemas rumah semuanya dilakukan oleh kaum lelaki.

Kaum wanita hanya makan, menonton tv, tidur dan berbaring sambil menunggu kaum lelaki datang meminang.

Lihat makanan yang di makan oleh wanita ini! enak-enak dan dapat mengem0kkan…

Wanita yang menjadi isteri akan medapat layanan seperti ratu dari suaminya… selepas makan mereka tidur ataupun menonton tv…

Jadi bagaimana dengan wanita yang berbadan kurus. Nasib mereka tidak berapa baik kerana menurut penduduk di kampung ini, wanita yang berbadan kurus sukar mendapatkan pasangan.

Contohnya seperti gadis ini… dia sukar mendapatkan jodoh di kampung ini…

Wanita beginilah yang di cari-cari oleh lelaki di kampung ini. Gem0k dan masih ‘single’ menjadi pilihan bagi mereka…

Tonton VIDEO Berkaitan Di Bawah Ini Untuk Melihat Keadaan Wanita Di Kampung Ini

Terima Kasih Kerana membaca. Silakan SHARE Ya!

Sumber : Youtube / Disediakan Dan Diterjemah Oleh Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..