” Thank you Airell, bertuah punya anak.. berpel0h-pel0h ibu.. “

Video Sharifah Shahirah Kena Pr4nk Dari Anaknya Airell, Tak Tahu nak Gelak Ke Nak Nang1s.. Ad0ii Kesian Ibu !!

Sharifah Shahirah binti Syed Abu Bakar Al-Khaired atau lebih dikenali sebagai Sharifah Shahirah merupakan model, pelakon, pelawak dan pengacara televisyen di Malaysia.

Beliau mula mencipta nama sejak tahun 1993 hingga kini, sezaman dengan Didie Alias, Nina Juren, Ahmad Idham, Azhar Sulaiman, Zamarul Hisham, Rusdi Ramli dan ramai lagi.

Shiera bermula sebagai aktres pada tahun 1993 selepas menamatkan zaman persekolahan.Shiera mengikut jejak langkah kakaknya, Sharifah Nor Azleenda atau Lynn yang lebih dahulu popular di kaca TV.

Tarikh 16 Mei setiap tahun telah dipilih sebagai Hari Guru di Malaysia sebagai penghargaan kepada guru yang bertungkus lumus mendidik anak bangsa ke arah kejayaan. Sehubungan dengan itu, anak kepada Sharifah Shahira turut ingin meraikan guru-gurunya di sekolah.

Terbaru, di akaun Instagram miliknya, Sharifah Shahirah atau lebih disenangi dengan panggilan Shiera telah memuat naik sebuah video. Di dalam video tersebut memaparkan Shiera telah pergi ke sekolah anaknya Airell untuk menghantar kek sempena sambutan hari guru, seperti yang dinyatakan oleh anaknya.

Namun begitu, setelah sampai ke sekolah anaknya, sambutan hari guru tidak dilangsungkan. Shiera terus sahaja ke kelas anaknya di tingkat 4. Dengan termengah-mengah, Shiera menuju ke kelas anaknya, kebetulan ketika itu anaknya sedang belajar.

Sedikit sedutan dari video tersebut :

Shiera : Dia kata hari guru…

Shiera : Mak dia bawak kek !!!

Sampai sahaja Shiera di kelas anaknya, gurunya menyatakan hari ini tiada sambutan hari guru.

Shiera : Thank you Airell, mama hantar kek kat bilik guru yer…

Adoii Shiera, satu kelas terhibur dengan gelagatnya.

Jom tonton video di bawah :

” Kena pr4nk dengan anak “

Rata-rata memuji Shiera kerana tetap sporting walau apa-apa pun berlaku. Ini komen-komen mereka :

” Kesian nya kak shiera.. Sabar jela anak teruna akak sorg ni. Mak di terkena.. Hehe “

” Hahahah sape suprise sape ni? haha sian mama shiera naik tangga 4 tingkat last last kene prank dgn anak! but love u more my love sis! “

” Yg anaknya tu buat2 tk kenal mak nape.. Kelako la ko ni.. Sempat lagi ko ngusik bdk tu tgh baca buku.. “

” Hahahhahahha gigihhh wooo panjat tangga “

” Hahaha,mengah suara tu…Adduyaiii “

Terkini, Shiera telah memuat naik sebuah video di laman Instagram miliknya, bagi menerangkan apa yang berlaku sebenarnya. Menurut Shiera sambutan hari guru tersebut akan diadakan pada 18 Jun 2019. Dan anaknya menyatakan kek tersebut untuk diberikan kepada seorang guru yang ingin berpindah.

Alahai Shiera… salah faham rupanya !!

Di bawah ini adalah video tersebut :

” Antar kat bilik guru kek tu…lepas raya baru buat hari guruDah aku antar rupanya dia nak kekkk tu balik..” 

” Mana aku nak letk muka aku. Buruk siku. Anak lelaki kita mulut dia ada emas. Susah nak bukak mulut. Tak papaham dah laaa cakap omputihhh “

Inilah peng0rbanan seorang ibu, sanggup berbuat apa sahaja untuk menggembirakan hati mereka. Kami di Berita Kopak mendoakan Shiera berjaya dalam kerjaya Shiera dan dikurniakan kesihatan yang baik dalam membesarkan anak-anak. Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Shiera Ijoy by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..