” Haha… Teng0k video ni pun dah sak1t per0t.. ” – Kelakar Wehh Dia Punya Melat4h Abis Berjangk1t Semua !!

Apabila ternampak seseorang melat4h terus kita akan ketawa terbah4k-bah4k melihat dengan aks1 sp0ntan si pelat4h ini. Melat4h adalah satu kebiasaan yang bukannya penyak1t. Orang yang melat4h ini memang nampak melucuk4n tetapi sebenarnya ia boleh menga1bkan si pelat4h.

Orang yang melat4h ini akan mengikut semua arahan orang yang mengus1k mereka, walaupun bukannya kemahuan mereka sendiri. Melat4h juga boleh membuatkan si pelat4h menjadi let1h dan pen4t. Melat4h juga dikatakan boleh berjangk1t apabila kita sering mengus1k si pelat4h.

Terdapat ramai juga di kalangan pelakon dan penyanyi di Malaysia ini melat4h, termasuk juga jurusolek artis turut melat4h.

Antara pelakon dan penyanyi serta jurusolek yang melat4h ialah Ieda Moin, Nadya Syahirah, Noor Khiriah, Beto Kusyairi, Amy Mastura, Din Latah, Lia Natalia serta jurusolek terkenal PS Mansor.

Terkini menerusi laman Instagram milik Datuk Ac Mizal beliau telah memuat naik sedutan rakaman Program Opoc0t Melat4h Raya Mega 2019, kita dapat menyaksikan pelbagai aks1 lat4h lucu antara artis-artis yang terlibat dalam program tersebut.

Mari kita saksikan rakaman video yang dik0ngsi bersama :

” Tengah shoot tiba2 diras0k dan menjelm4 menjadi ular #opoc0tlatahmega.. Kena tgk raya nanti, memang pec4h per0t #opoc0tlat4hmega “

” Yeeah gong xi fa chai.., aduui pec4h per0t la gel4k , lat4h teruk diaorg ni … raya nnti tgk ya #opoc0tmelat4hmega “

Rata-rata peminat terhibur menonton video aksi lawak ini, antara komen-komen peminat :

” Yeahh @pok.jak89 msuk akhirnye, sak4n dato ac ken4 org “

” @pok.jak89 guane tu pok jakkk muahahhahaah sak1t per0k ambe “

” Yeayyy, mesti pec4h per0t gel4k nie “

” Hahahahahhaa mcm kena samp0k dah dieorg, kalau bab sak4t mmg kasi DAC “

” Subhannallah… ni level ultraman lat4h dorang. Kiter punyer level doraemon jer #opoc0tmelat4hraya #opoc0tmymelet0p.”oppo melet0p ayam k “even tgh buat keje lain “

” I can’t wait weyyy bile niehhhh nk siarkn “

” Haha… Tgk video ni pun dh sak1t per0t.. “

” Hahah riuh rendah jadik nya.. hadoiii.. pen4t ketawa “

” Tuuudiiiaaa, jen0h semua pakat terjangk1t mcm arus elektrik “

” Pengs4n aku klu gini gaya nye…”

” Kur4ng haj0r, tergel1at usus per0t ak ni dok gel4k..”

” Aduiii… lucuu… ps kata ambil kesmpat4nn “

Memang kelakar tengok aks1 melat4h artis-artis ni. Tak sabar nak tunggu tayangan program ini. Kami dari Berita Kopak berharap program Opoc0t Melatah Raya Mega 2019 ini mendapat sambutan yang lu4r biasa dari penonton semua.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan Share.

Sumber : IG Datuk Ac Mizal by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..