” Aku ingin hubungan kita di dunia ini berakhir dengan bahagia, berpisah bukan kerana orang ketiga atau kerana sengketa antara kita.. “

Nukilan Izzue Islam Buat Isterinya, Awin Buat Ramai Yang Terharu !!

Pelakon dan penyanyi Muhammad Izzul Islam bin Mazlan, lebih dikenali sebagai Izzue Islam berkahwin dengan pengurusnya, Nurinafilah Waharudin atau lebih dikenali dengan panggilan Awin Nurin pada 2 Jun 2013.

Awin juga merupakan pengurus peribadi Izzue sejak mula Izzue mencebur diri dalam bidang seni. Menurut Izzue sebelum ini, pertama kali dia bertemu dengan Awin ketika menjejakkan kaki ke Kuala Lumpur sekitar tahun 2008.

Kata Izzue, dia ketika itu cuma seorang pembancuh air di sebuah kedai makan yang terletak berdekatan dengan salun rambut kepunyaan Awin di Petaling Jaya, Selangor.

Tambah Izzue lagi tiada istilah terhutang budi antaranya dan Awin. Izzue mengenalinya sebelum bergelar artis lagi dan Izzue masih ingat mula-mula perkenalan Izzue membelanja Awin sepinggan nasi goreng.

Di sebalik kejayaan seorang suami pasti di belakangnya ada sokongan dan peng0rbanan seorang isteri.

Menerusi akaun Instagram, Izzue memuatnaik kata-kata atau dedikasi yang dituju khas untuk isterinya yang tersayang :

” Isteriku, aku tahu bahawa peng0rbananmu untukku sangatlah besar. Aku tau bahawa wanita itu selalu menjaga hati orang yang dia sayangi sehingga terkadang hatinya sendiri tersiks4.. “

” Inilah peng0rbanan wanita yang lelaki tak pernah sedar.. ”

” Aku ingin hubungan kita di dunia ini berakhir dengan bahagia, berpisah bukan kerana orang ketiga atau kerana sengket4 antara kita.. “

” Tapi berpis4h disaat aku tak lagi mampu berdiri dan bernafas untukmu.. “

” Jangan bimbang wahai isteriku, sekali engkau menerimaku, maka berjuta kali aku akan setia kepadamu. Insyaallah. @awinnurin “

” Yg kacak & kekadang kelakor, Suamimu Ketiak Masam.. “

Rata-rata peminat mendoakan yang terbaik untuk pasangan ini. Antara komen-komen peminat :

” Amiinnn… Moga lebahagiaan kalian kkl hingga ke jannah.. “

” Caption dh boek ah yg last tu buat lawak lak die.. “

” Bahagia selalu abang izzue dan kakak awin… “

” Amin… aduhhhh… besemut.. Sweet sangat betul tu.. “

” Sweetnyaaaa caption, makan hatiiii ahahahaha.. “

” Semoga trkbul amiinn.. Klau lh semua suami bgni.. Semua istri ingin hdp lbh lama.. “

Kami di Berita Kopak mendoakan Izzue dan Awin hidup bahagia selamanya sampai ke syurga. Semoga dikurniakan anak-anak yang soleh dan solehah. Amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Izzue Islam by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..