“ Terima kasih isteriku. Suami-suami kat luar sana, hargailah isteri anda.. “

“ Terima kasih isteriku. Suami-suami kat luar sana, hargailah isteri anda. Orang pompuan ni sesungguhnya mementingkan orang yang mereka kasihi melebihi diri mereka sendiri… ”

Salam min. Baru2 ni sya ada bagi wife duit nafkah dia rm300 min. and sya kata awak beli lah apa awak nak. tak payah susah2 fikir kos lain abg settlekan. Tpi isteri sya ni jenis degil min.. sllu pntingkan sya daripada dri dia sndiri.

Saya blm trima gaji lagi bulan ni min, so tdi tu sya ada bnda la nak beli utk hal projek kerja sya, tpi duit dlm dompet pulak ngam2 pokai min.. dan magik nya isteri sya mcm tau2 aje sya perlu duit min.

tak pasal2 dia hulur 100 kat sya! smbil snyum2 kenyit mata. trharunya sya min..


Gambar Sekadar Hiasan

Saya kata dri mna syg dpt duit ni? dia jwp ni la duit yg abg bgi bulan2 kat syg. syg simpan separuh utk masa2 mcm ni la. masa memerlukan.. Allahu.. duit nafkah tu patutnya utk dia min..

Alahai.. tuan2, ni la ajaibnya isteri kita ni kan. betapa sygnya dorang ni pda kita smpai snggup belakangkan kperluan dia demi kita..

Artikel ini Dikemaskini Oleh Berita Kopak

Tuan2 silalah hargai isteri masing2 ya.. kitorang anak dah 6 min. tpi sbgai isteri, dia snggup brkorban keperluan dia demi berbelanja utk anak2 min. duit nafkah yg shrusnya utk dri dia je tu pun dia blnjakan utk anak2 lagi.. isteri sya ni..


Gambar Sekadar Hiasan

Tak pernah sya nmpk brang2 dia yg branded min, bila sya tnya knpa tak beli yg mahal2 sikit yang? dia jwp brand tak pntg yg pntg boleh pakai sdh la.

Isteri sya ni kaki bundle min.. dia kata bundle ni biarpun murah tpi berkualiti min.. Alhamdulillah Allah kurniakan sya isteri mcm dia. sikitpun dia tak prnah nak susahkan sya min..

Terima kasih isteriku.. tu je lah luahan sya min. so suami2 kat luar sna.. hargai la isteri2 anda ye.. org pompuan ni sesungguhnya mementingkan org yg mereka kasihi melebihi diri mreka sndiri.. Sungguh unik kaum wanita kan.


Gambar Sekadar Hiasan

Apa pendapat anda?

Silakan SHARE dan semoga bermanfaat.

Sumber : KRT by Berita Kopak