Lelaki Gemok ini berpuas hati dapat berkahwin dengan wanita yang menyintainya sepenuh hati !

Lelaki Gemok ini berpuas hati dapat berkahwin dengan wanita yang menyintainya sepenuh hati !

Ikatan cinta yang membentuk antara dua orang tidak mengambil kira penampilan fizikal mereka. Individu dalam hubungan yang matang menyedari bahawa kecantikan akan berlalu oleh masa, mereka memilih untuk memberi tumpuan kepada keperibadian dan karakter pasangan mereka tanpa mengira luaran dan fizikal.

Pasangan dari Thailand ini telah membuktikan bahawa cinta sejati mempunyai keupayaan untuk mengatasi semua halangan termasuk perbezaan antara penampilan fizikal mereka.

Mereka adalah salah satu daripada segelintir pasangan yang dapat menakluki stigma sosial yang mengelilingi hubungan mereka, yang itulah sebabnya cinta mereka begitu sejati.

Kudi telah mengalami 0besiti sepanjang hayatnya tetapi itu tidak merendahkan sifat penyayang yang dimilikinya.


Kredit Foto : Stomp

Menurut Stomp, Puwadol dan Kudi jatuh cinta antara satu sama lain hampir sedekad yang lalu. Sepanjang hidupnya Kudi telah mengalami berat badan berlebihan yang menyebabkannya selalu dibulii dan dihinaa serta selalu dinafikan haknya kerana fizikalnya. Dia digelar “The Ball” oleh kawan-kawannya dan orang-orang di sekelilingnya.

Ketika Kudi pertama kali melihat kekasihnya, ramai orang tidak menyukai hubungan mereka berdua. Ini kerana perbezaan yang signifikan dalam penampilan fizikal mereka. Sementara Kudi mempunyai berat 120 kilogram, teman wanitanya adalah wanita munggil yang hanya 44 kilogram.

Puwadol dan Kudi telah bercinta selama hampir satu dekad dan memutuskan untuk meningkat ke fasa berikutnya.


Kredit Foto : Stomp

Mereka telah begitu menyayangi satu sama lain dan akan berkahwin. Puwadol tidak kisah akan pendapat orang dan penilaian orang ramai mengenai hubungan mereka. Dia tahu dia mencintai suaminya dan mengatakan bahawa Kudi sentiasa setia dan menyokongnya.

Dia telah menjadi tonggak kekuatannya dan dia tidak peduli dengan pendapat orang lain tentang hubungan mereka. Dia suka suaminya dan berkata Kudi sentiasa setia dan menyokong apa sahaja yang dia lakukan ketika dia memerlukannya untuk berada di sisi.

Puwadol berkata, ” Saya tahu penampilannya tidak kacak dan dia juga berat badan berlebihan, tetapi hatinya sangat baik. Itulah yang penting kepada saya. “

Sudah jelas bahawa kedua-dua ini saling mencintai satu sama lain.


Kredit: Lianhe Wanbao

Puwadol juga berkata, “Kudi sangat penyayang dan penyayang. Walaupun dia tidak suka wanita berambut pendek, dia memberitahu saya kelihatan cantik setiap hari dengan rambut pendek saya. “


Kredit Foto : Stomp

Hubungan mereka bukan sesuatu yang anda lihat setiap hari dan walaupun ramai orang cuba memisahkan mereka dengan komen dan tafsiran yang keras, ikatan mereka tidak pernah diganggu.

Mereka membuang semua negatif yang diarahkan ke arah hubungan mereka dan terus menyokong antara satu sama lain.

Semoga hubungan Puwadol dan Kudi menjadi ujian masa dan mereka terus menjadi saksi kepada semua pembulii dan pembencii tentang cinta sejati.

Apa Pendapat Anda?

Silakan SHARE Dan Semoga Bermanfaat.

Sumber : en.goodtimes.my