Wanita Ini Menjumpai Seorang Bayi Baru Lahir Berdekatan Dengan Rumahnya, 25 Tahun Kemudian Anak Tersebut Melakukan Perkara Ini Kepadanya !

Wanita Ini Menjumpai Seorang Bayi Baru Lahir Berdekatan Dengan Rumahnya, 25 Tahun Kemudian Anak Tersebut Melakukan Perkara Ini Kepadanya !

25 tahun yang lalu di Anqing, wanita berusia 49 tahun secara tidak sengaja menemui bayi baru lahir berdekatan rumahnya. Bayi perempuan malang yang nampaknya ditinggalkan oleh ibu bapanya kemudiannya diterima oleh wanita itu.

Wanita yang berketurunan Hu membuat keputusan untuk membesarkan bayi itu seperti anak perempuannya sendiri. Dia tidak bertanyakan suaminya terlebih dahulu kerana dia sudah jatuh cinta pada pandangan pertama dengan bayi kecil itu.

Selain itu, terlalu berbahaya untuk meninggalkan bayi itu sendiri. Oleh kerana dia tidak mempunyai anak sendiri, kehadiran bayi secara tiba-tiba kelihatan seperti keajaiban dari syurga.

Terjemahan Oleh Beritakopak.org / Sila LIKE Facebook Beritakopak Untuk Cerita Dan Berita Menarik!

Walau bagaimanapun, wanita itu terlalu miskin dan dia tidak mampu untuk membeli susu formula bayi untuk anak perempuannya yang baru lahir. Sebaliknya, dia memberi makan bayi dengan bubur nasi.

Ketika bayi itu berusia 4 tahun, suami perempuan itu meningg4l dunia.

Kerana kematian suaminya, wanita itu perlu menjual sayuran dan mengumpul bahan terpakai untuk membesarkan anaknya dan membayar sekolahnya

Beberapa tahun kemudian, kanak-kanak itu telah membesar menjadi seorang wanita cantik dan berkahwin. Sekarang, dia tinggal bersama suaminya dan anak-anaknya di bandar dan menjalani kehidupan yang lebih baik berbanding ketika dia masih kecil.

Walaupun dia hidup bahagia dan sempurna dengan keluarganya, wanita itu tidak pernah lupa ibu angkatnya yang menjalani kehidupan yang sukar untuk membesarkannya

Apabila wanita itu masih tinggal bersama ibu angkatnya, rumah mereka hanyalah pondok kecil. Sekarang, dia membalas balik kebaikan ibunya yang berusia 74 tahun dengan membina banglo dua tingkat!

Menurut wanita itu, rumah lama mereka berada dalam keadaan yang teruk untuk diduduki

Sebelum ini, wanita tua hanya boleh bermimpi mempunyai sebuah rumah yang indah.

Siapa tahu bahawa suatu hari impiannya akan menjadi kenyataan terima kasih kepada anak perempuannya

Anak perempuannya juga sering melawatnya.”Ketika saya masih kecil, ibu saya menjaga saya dengan baik. Sekarang, sudah tiba masanya untuk menjaga dia dengan baik. Ini tugas saya sebagai seorang anak, “. kata wanita itu

Walaupun hidupnya lebih baik sekarang, wanita tua masih pergi ke hutan untuk mengumpul kayu api, menanam sayuran dan membela beberapa ayam di sekeliling rumahnya.

Kehidupan wanita tua menunjukkan bahawa selalu ada balasan baik untuk setiap perbuatan baik yang telah kita lakukan dalam hidup kita. Selain itu, tidak mudah untuk mengambil dan membesarkan anak tetapi wanita tua itu membuktikan sebaliknya walaupun pada mulanya dia hampir tidak mampu membesarkan anak perempuannya.

Kami berharap bahawa wanita tua itu terus hidup bahagia dengan anak perempuannya. Dia layak menikmatinya!

Apa Pendapat Anda?

Silakan SHARE Dan Semoga Bermanfaat

Sumber : Engoodtimes.my / Terjemahan Oleh Berita Kopak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *