Pertama Kali Bertemu Anak Kucing, Reaksi Kanak-Kanak Ini Buat Ramai Yang Terharu..

Pertama Kali Bertemu Anak Kucing, Reaksi Kanak-Kanak Ini Buat Ramai Yang Terharu..

Melihat kanak-kanak kecil memang tidak pernah membosankan. Setiap hari mereka akan belajar perkara yang baru dan membuat ramai orang di sekelilingnya tersenyum dengan telatah mereka. Begitu juga dengan kanak-kanak perempuan bernama Olivia ini.

Sila LIKE Facebook Berita Kopak Untuk Cerita Dan Berita Menarik!

Kedua ibu dan bapanya merakam telatah lucu Olivia dan memuatnaik video tersebut di Youtube. Mereka tidak menyangka videonya ditonton sehingga 5 juta orang!

Di dalam video tersebut menunjukkan seorang kanak-kanak sedang mendukung seekor anak kucing. Dia mendukung anak kucing tidak ubah seperti seorang ibu mendukung anak sendiri.

Olivia mendakap anak kucing itu dengan begitu erat. Di dalam video itu juga terdengar suara ibunya yang bertanya kepadanya, “Apakah itu bayimu?”

Namun Olivia tidak menjawab pertanyaan itu dan terus mendakap erat anak kucing itu seperti anak patungnya.

Sehingga anak kucing itu terlepas dari dakapan Olivia dan berlari ke arah ibu Olivia.

Olivia yang sebelumnya diam tidak bersuara tiba-tiba menangis melihat anak kucing itu lari darinya. Ibunya menasihatkan supaya Olivia berhati-hati memegang anak kucing itu dan membelainya dengan lembut jika tidak ingin anak kucing itu lari.

Mungkin Olivia terlalu sayang anak kucing itu seperti anak patungnya, jadi dia memeluk anak kucing itu dengan kuat dan tidak mau melepaskannya. Kanak-kanak yang masih kecil sememangnya tidak dapat mengagak kekuatan yang mereka ada.

Bagaimanapun telatah Olivia tetap lucu dan menghiburkan ramai orang di luar sana.

Tonton VIDEO Penuh Di Bawah

Apa Pendapat Anda?

Silakan SHARE Untuk Cerita Dan Berita Menarik!

Sumber : Youtube by Berita Kopak