Kakaknya Meny4pu Mentega Kacang Ke Seluruh Badan Adiknya

Tetapi Re4ksi Si Ibu Mereka Memang Terbaik !

Telat4h dan gel4gat kanak-kanak kecil pasti lucu dan menghiburkan hati bila melihatnya. Ini kerana tel4tah mereka itu benar-benar semulajadi dan tidak dibuat-buat. Kerana itulah ianya sangat seronok untuk ditonton dan dilihat.

Kita mengetahui kegembiraan yang ada di antara adik beradik akan selalu jadi kenangan yang tidak akan dilupakan, terutama ketika masa kecil. Begitulah dengan sebuah video yang memperlihatkan seorang anak perempuan berusia 3 tahun sedang menyapu mentega kacang di tubuh adik lelakinya yang baru berusia 18 bulan.

Awalnya ibu mereka terkej0t melihat anaknya penuh dengan mentega kacang, tetapi dia masih memuji anak perempuannya sebagai artis yang hebat.

Dia juga berkata pada anaknya bahawa hasil sapuan mentega kacangnya sangat cantik. Cara didikan si ibu terhadap anaknya membuat ramai netizen menyukainya.

Kebahagiaan jelas terpancar di wajah mereka !

Tingkah laku anak-anak itu bermacam-macam. Tetapi, si ibu tidak terus mem4rahi anak perempuannya ini. Dia malah tertawa dan masih memuji anaknya.

Tapi, dia juga menek4nkan bahawa perkara seperti ini tidak boleh dilakukan lagi. Cukup sekali saja.

Pelbagai cara didikan yang dilakukan terhadap anak-anak. Ada yang ker4s, ada yang lembut. Tetapi, lebih baik lagi kita lebih memahami dahulu karakter anak agar kita dapat mengetahui cara yang berkesan menasihati anak tanpa meny4k1ti hatinya.

Tonton VIDEO Penuh Di Bawah :

Terima Kasih Kerana Membaca

Silakan K0ngsi untuk cerita dan berita menarik ya !

Sumber : G00dtimes / Youtube