Lelaki Tua ini memasak 1000 biji telur. Tetapi apa yang dilakukan selepas itu benar-benar mengejutkan!

Lelaki Tua ini memasak 1000 biji telur. Tetapi apa yang dilakukan selepas itu benar-benar mengejutkan! …Tonton Video Penuh Di Bawah

Bapa kepada dua orang anak lelaki ini menyediakan makanan dalam jumlah besar untuk tujuan yang ikhlas iaitu mengedarkan mereka kepada orang-orang yang tidak berumah dan memerlukan. Mereka mempunyai saluran YouTube yang dinamakan Village Food Factory yang mengikuti Arumugam Gopinath ketika dia menyediakan pelbagai hidangan untuk orang-orang yang kurang bernasib baik di kawasannya.

Terjemahan oleh Beritakopak.org / Sila Like Facebook Beritakopak untuk Cerita Dan Berita Menarik!

Dalam video di bawah, hidangan yang dia pilih untuk dibuat adalah telur hancur dan dia menggunakan 1,000 telur dalam jumlah keseluruhan.

Walaupun resipi itu agak mudah, ia hanya merupakan beberapa ramuan yang mengejutkan yang benar-benar mengejutkan orang ramai. Bilangan telur yang dia gunakan, ditambah dengan bawang, cili hijau dan garam, dicampur dengan satu jumlah bij telur yang besar.

Berikut adalah beberapa sarang telur yang diletakkan di atas tanah, untuk membuat hidangan yang cukup besar

Gopinath dan anaknya memecahkan semua telur ke dalam beberapa besen logam

Selepas mereka selesai menyediakan hidangan telur besar-besaran, mereka akan membungkusnya ke dalam bekas masing-masing dan kemudiannya akan mengedarkannya kepada mereka yang tiada tempat tinggal

Tonton proses dari mula hingga akhir di bawah:

Apa Pendapat Anda?

Silakan SHARE Dan Semoga Bermanfaat!

Sumber : YOUTUBE / engoodtimes.my