Video yang menyentuh hati dilihat pada monitor bayi bagaimana si kembar menenangkan adiknya!….

Video yang menyentuh hati dilihat pada monitor bayi bagaimana si kembar menenangkan adiknya!…. Tonton VIDEO Penuh Di Bawah.

Kita semua telah mendengar bahawa saudara kembar jauh lebih dekat daripada adik beradik biasa. Mereka berkongsi masa bersama lebih lama daria dik beradik lain dan mereka jarang bergaduh dibanding dengan adik beradik yang lain.

Terjemahan Oleh Beritakopak.org / Sila like Facebook Berita kopak Untuk Cerita Menarik Lainnya

Mereka berkongsi hubungan yang mendalam dengan satu sama lain dan ikatan itu dimulai dari bermula keberadaan mereka ketika mereka hidup berdampingan satu sama lain di dalam rahim yang sama.

Video klip berdurasi 40 saat ini diposting di saluran YouTube ‘Twin Mom’ yang menunjukkan seberapa dekat si kembar ketika mereka saling berpelukan di katil mereka.

Salah satu dari si kembar memiliki pipinya yang bersandar di dahi saudara laki-lakinya dan meletakkan ibu jarinya di dalam mulut saudara kandungnya yang menangis. Ianya menenangkannya!

Dia memberi judul video “Anakku berumur enam minggu enam minggu meragam ketika aku masuk ke bilik lain sehingga kakak kembarnya mengawal situasi”

Tonton VIDEO Penuh di Bawah :

Apa Pendapat anda?

Silakan SHARE Untuk Cerita Dan Berita Menarik!

Sumber : YOUTUBE